UFL

UFL

Ondertussen 6 matchkes gespeeld en dit is gewoon een verademing tov EAFC. Content is momenteel nog zeer mager maar het speelt toch al zeer vlot en zal alleen nog maar beter worden vermoed ik. En geen scripting!

Ondertussen 6 matchkes gespeeld en dit is gewoon een verademing tov EAFC. Content is momenteel nog zeer mager maar het speelt toch al zeer vlot en zal alleen nog maar beter worden vermoed ik. En geen scripting!
Ga ik toch ook eens uitproberen voor tussendoor als fc men voeten uithangt, ik ben nu wel moreel verplicht om wat fc te spelen als ge in december 2 top tier, en bijna end game kaarten in uw team hebt.

Maar zelf dan nog, ge voelt dat deze 2 sterk zijn, maar het geheel van gameplay zit zo rot in elkaar... Ik blijf maar daggeren in div 7,enkele losse wins of draws enzo meer niet, ik heb echt het gevoel dat Jan met de pet die game aan de haak heeft gehangen, en 100% terecht ook... Die kleine vertragingen in het spel, ik heb het al 100x besproken in dat topic, maar vooral de L1 en right stick switching is waarmee ze u compleet in t zak zetten, en simpele passes die ineens lompe passes worden. Tjah, als ge die knoppen combo indrukt krijgt ge dat als resultaat, en het continu spammen van de circle button hangt echt mijn keel uit.

Dusja had niet door dat deze al uit was, straks eens booten

Hier kun je het ook toevoegen aan je bibliotheek:

(da's een link naar de Nederlandse pagina, want op de Belgische staat de game precies niet; maar via die link kun je dus het wel toevoegen aan je Belgische account :crazy: )

Hier kun je het ook toevoegen aan je bibliotheek:

Dat is die store website die ik bedoelde, al had een Google resultaat mij zelf naar de NL / BE site gebracht, dat vond ik zo raar

En net ps5 geboot, terug te vinden via mijn US account, maar dus nergens op BE store. Oh well

Daar downloaden en op BE spelen, no sweat. Was gratis daar trouwens

De 35 gig is aan het DL'en.

Straks eens kijken of je via BE ook lootboxes kan kopen, maar ik steek er toch geen geld in, soit ben gewoon benieuwd daarnaar

Voelt wel nog wat clunky aan, maar er is idd geen sprake van scripting. Kheb 3 matchkes gespeeld online, 2 met mijn petekindje, zij had nog nooit gespeeld, en dus die 2 verloren, daarna nog 1tje zelf gespeeld en verloren in de allerlaatste minuut tegen tegenstander die wel kon shotten.

Maar heb even de controls bekeken, nog niet zo in detail, maar bij de basic controls is er niks toegewezen aan de rechter joystick? Dan vraag ik me af hoe je kan dribbelen...

Geen lootboxes voor deze game in BE ook niet (wel in de US store) , dusja, weet niet goed hoe ze het gaan uitspelen, maar kan dus wel zijn dat je hier ook PTW kan krijgen?

En vandaag enkele matchkes opgestart, slechts 1 tje verloren ,en mijn eerste ranked match was 8-0, noice

En is zoals je zei @Zgble ,een verademing, hoop dat deze veel spelers weglokken van die money grabbing machine...

En vandaag enkele matchkes opgestart, slechts 1 tje verloren ,en mijn eerste ranked match was 8-0, noice

En is zoals je zei @Zgble ,een verademing, hoop dat deze veel spelers weglokken van die money grabbing machine...
Deze game is op een week tijd ook al veranderd in een money grab. Spelers allemaal veel duurder geworden, wat je kan verdienen zwaar generft.

Deze game gaat uiteindelijk ook pay to win worden.

Deze game is op een week tijd ook al veranderd in een money grab. Spelers allemaal veel duurder geworden, wat je kan verdienen zwaar generft.

Ze hebben er al op gereageerd op de hetze dat ze de zaken terug gaan aanpassen maar hun intenties hebben ze toch wel even getoond.

Ze hebben er al op gereageerd op de hetze dat ze de zaken terug gaan aanpassen maar hun intenties hebben ze toch wel even getoond.
Klopt, en het is een F2P game, en ze moeten geld verdienen. Maar niet zo.
Maak een Season pass met wat leuke dingen, voor 15€ en mensen kopen dat met plezier als de game goed is.

Alé vooruit, belooft ook niet zo veel goeds dan, ik zie dat er wel bekende koppen tussen zitten, ik dacht dat het voornamelijk om die specifieke speler te willen hebben bijbetalen zou zijn. En wat cosmetics, maar als ze de toer opgaan van het eigenlijke spel aan te tasten hoeft het voor mij ook niet.

Ik zou het als developer als een gat in de markt zien om een volwaardige triple of double A game te verkopen, zonder al die winkeltoestanden, maar wel met season objectives, en dan puur de cosmetics en al die rimram te kunnen kopen in de store.

Maarja, dan heb je als dev ook maar 1 maal inkomen, dat volstaat de dag van vandaag blijkbaar niet meer...

Het is al van dat. Net showdown gespeeld, 5 matchen verloren waarvan 4 paytowin teams. Dan zijn er ook nog een paar abuse tactics die iedereen gebruikt wat momenteel niet te verdedigen valt. Ik val nog liever kapot dan dit te gebruiken.

In het begin was er enkel sprake van manual defending, nu hebben ze de AI defending serieus verbeterd. Dus alle tegenstanders met betere spelers kunnen makkelijk verdedigen.

Ik begrijp dat je updates doet om het spel te verbeteren maar dit is niet de manier. Ik sta op het punt er mee te stoppen. Nog even aankijken en dan maar uitkijken naar een ander voetbalspel.

Terug
Bovenaan