Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat niet in de psn store ?
Ga ik toch ook eens uitproberen voor tussendoor als fc men voeten uithangt, ik ben nu wel moreel verplicht om wat fc te spelen als ge in december 2 top tier, en bijna end game kaarten in uw team hebt.Ondertussen 6 matchkes gespeeld en dit is gewoon een verademing tov EAFC. Content is momenteel nog zeer mager maar het speelt toch al zeer vlot en zal alleen nog maar beter worden vermoed ik. En geen scripting!
Ik vind het ook niet terug in de BE store (via PS app)Staat niet in de psn store ?
Ik vind het ook niet terug in de BE store (via PS app)
Ik zie het op gsm staan, maar idd enkel op de online store, website ipv de app.Net ook eens gekeken, enkel op de store op de PS5 zelf
)Dat is die store website die ik bedoelde, al had een Google resultaat mij zelf naar de NL / BE site gebracht, dat vond ik zo raarHier kun je het ook toevoegen aan je bibliotheek:
![]()
UFL - PS5 Games | PlayStation
Discover the free-to-play football game UFL on the official PlayStation website. Create your dream team from thousands of real-life players. Buy and sell player skin cards to build your collection.www.playstation.com
Deze game is op een week tijd ook al veranderd in een money grab. Spelers allemaal veel duurder geworden, wat je kan verdienen zwaar generft.En vandaag enkele matchkes opgestart, slechts 1 tje verloren ,en mijn eerste ranked match was 8-0, noice
En is zoals je zei @Zgble ,een verademing, hoop dat deze veel spelers weglokken van die money grabbing machine...
Ze hebben er al op gereageerd op de hetze dat ze de zaken terug gaan aanpassen maar hun intenties hebben ze toch wel even getoond.Deze game is op een week tijd ook al veranderd in een money grab. Spelers allemaal veel duurder geworden, wat je kan verdienen zwaar generft.
Deze game gaat uiteindelijk ook pay to win worden.
Klopt, en het is een F2P game, en ze moeten geld verdienen. Maar niet zo.Ze hebben er al op gereageerd op de hetze dat ze de zaken terug gaan aanpassen maar hun intenties hebben ze toch wel even getoond.
Dacht ergens gelezen te hebben dat de eerste ranked match tegen AI isEn vandaag enkele matchkes opgestart, slechts 1 tje verloren ,en mijn eerste ranked match was 8-0, noice
En is zoals je zei @Zgble ,een verademing, hoop dat deze veel spelers weglokken van die money grabbing machine...
Dat is ook zoDacht ergens gelezen te hebben dat de eerste ranked match tegen AI is
Deze game is op een week tijd ook al veranderd in een money grab. Spelers allemaal veel duurder geworden, wat je kan verdienen zwaar generft.
Deze game gaat uiteindelijk ook pay to win worden.