Haat mss niet, minachting wel.Valt dat onder haat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haat mss niet, minachting wel.Valt dat onder haat?
Als er geprotesteerd wordt, wordt er toch ook niet gewerkt? Als er meerdere evenementen niet doorgaan in een bepaald land vanwege anti holebi dan is dat een manier om beleid te doen aanpassen. Of wa had ge gedacht? Dat ze daar Putin gaan overtuigen door te gaan basketten in Rusland?Maar als je zegt dat holebi's daar maar niet moeten komen, want er is daar een anti-holebibeleid. Hoe ga je dan ooit dat beleid aangepast krijgen? De racistische wetten in USA krijg je toch ook niet aangepast door te zeggen "tja, dan moet ge daar als zwarte maar niet gaan wonen he"

zal er 1 basketbalwedstrijd minder gespeeld worden? Nee. Dus die mensen voelen dat niet. Itt optredens van (bij wijze van spreken) Lady Gaga of Madonna, waar ze wél vragen bij zullen stellen waarom die niet komen.Als er geprotesteerd wordt, wordt er toch ook niet gewerkt? Als er meerdere evenementen niet doorgaan in een bepaald land vanwege anti holebi dan is dat een manier om beleid te doen aanpassen. Of wa had ge gedacht? Dat ze daar Putin gaan overtuigen door te gaan basketten in Rusland?![]()
niet voor een van de Mestdaghs, voor de volledige basketballiga. Ze willen idd zijn ontslag, want ze willen niks meer met hem te maken hebben. En niet enkel zij, ook minstens 1 van de voetbalsters waar hij wél professioneel regelmatig in contact mee komt.ongelukkige toogpraat.
lees nu dat Unia een onderzoek gaat voeren dat vind ik er precies toch wat over... . Excuses worden ook niet aanvaard of zijn niet voldoende voor een van de Mestdaghs. Wat wilt ze dan wel? Een einde maken aan zijn professionele leven? Een schadevergoeding? Allemaal beetje te imo.
Mij is altijd geleerd, humor ten koste van anderen is geen humor. Je kan grappig zijn zonder dit op kap van anderen te doen.
Wat niet wil zeggen dat ik voor een verbod pleit. Maar grappig allesbehalve.
Dan schiet er bijna geen humor meer over hé.

Ja? Da's duidelijk? WowWant dat hij geen contact meer kan hebben met vrouwelijke sporters, lijkt me duidelijk.
Mijn antwoord op de threadvraag : ongelukkige toogpraat
Niet alleen een van de Mestdaghs dan ik had enkel weet daarvan maar als er nog zijn dan is dat zo. Goh ja ik weet het zo niet. Als ze dat echt willen is dat hun goed recht om dat te willen, ontslag. Alleen zou ik het er zelf net wat over vinden. Dat er daar een cultuur is die moet verandert worden dat neem ik zonder problemen aan maar of de oplossing dan is Demarez buitengooien daar heb ik toch mijn twijfels over. Bereik je niet veel meer door (en dat hoeft nu niet direct) overleg en nadenken over hoe je de cultuur (en als het een cultuur is gaat het over veel meer dan enkel Eddy) kan aanpassen.niet voor een van de Mestdaghs, voor de volledige basketballiga. Ze willen idd zijn ontslag, want ze willen niks meer met hem te maken hebben. En niet enkel zij, ook minstens 1 van de voetbalsters waar hij wél professioneel regelmatig in contact mee komt.
Hoort hij ontslagen te worden? Ik weet het niet. Ik snap dat ze het willen, omdat ze graag hebben dat élke journalist met hen normaal kan babbelen en dat die cultuur die er deels heerst duidelijk moet veranderen, maar een afstraffing naar bvb archivering kan evengoed. Want dat hij geen contact meer kan hebben met vrouwelijke sporters, lijkt me duidelijk.
Weinstein is natuurlijk compleet van de pot gerukt maar ik kan mij inbeelden dat er nog heel weinig vrouwelijke sporters iets met hem te maken willen hebben.Ja? Da's duidelijk? Wow
Laten we hem anders ineens afschilderen als een Weinstein.
Maar hij was zijn werk niet aan het doen want op dat moment waren ze niet op antenne (normaal gezien).Toogpraat hoort aan de toog. Niet wanneer je je werk aan het doen bent.
Karl Vannieuwkerke als explootVRT/Sporza kan als commerciële nieuws -en sportzender niet anders dan een statement maken bij zulke vertoningen.
Dat terzijde: het is schrijnend hoe andere BV's, sporters en publieke figuren dit voorval als aasgieren gebruiken om hun persoonlijke PR te boosten op sociale media en uit te laten schijnen hoe ongelooflijk ruimdenkend en fantastisch politiek correct ze zelf wel niet zijn.
Sad cringe.

Het werk van een journalist stopt niet als hij niet op antenne zit, hé. Dat argument slaat op niet veel. het meeste werk van een journalist bestaat uit informele contacten.Maar hij was zijn werk niet aan het doen want op dat moment waren ze niet op antenne (normaal gezien).
Groot gelijk, als je echt zo verontwaardigd bent over de uitspraken van den Demarez (en ja ik kan begrijpen dat er inderdaad mensen zijn), dan moet je wel consequent zijn in al je daden en woorden, en niet uwe moraal of principes overboord gooien zodra er dollars mee gemoeid zijn.De zaak is niet dat ze moeten zwijgen, maar dat ze misschien ook eens van hun tak moeten maken over die landen. Een beetje zoals veel voetballers ook het (begrijpelijke) verwijt kregen dat ze allemaal voor Black Lives Matters stonden (en terecht) maar er wel voetballers waren die uitflipten (zie Wijnaldum onlangs) wanneer ze aangesproken worden over het hoe en waarom van de houding van spelers naar Qatar toe. Niemand vraagt om helemaal stil te zijn, maar eerder om volledig "niet stil" te zijn
Iedereen kiest, maar hij zou die kans niet mogen ontnomen worden omwille van een onrespectvol, onschuldige lol.Weinstein is natuurlijk compleet van de pot gerukt maar ik kan mij inbeelden dat er nog heel weinig vrouwelijke sporters iets met hem te maken willen hebben.
Het punt is net dat het geen onschuldige lol is.Iedereen kiest, maar hij zou die kans niet mogen ontnomen worden omwille van een onrespectvol, onschuldige lol.
Onschuldig?Iedereen kiest, maar hij zou die kans niet mogen ontnomen worden omwille van een onrespectvol, onschuldige lol.
Dus iedereen die op het werk eens wat vettige klap (en zelfs dat valt al bij al nog mee) verkoopt tussen collega's hoort op de brandstapel gegooid te worden? Er zouden nogal wat doppers bijkomen. Heel de bouwsector kan je dan ook al in 1 keer plat leggen.Het werk van een journalist stopt niet als hij niet op antenne zit, hé. Dat argument slaat op niet veel. het meeste werk van een journalist bestaat uit informele contacten.