Uitspraken Demarez: ongelukkige toogpraat of beschamende homofobie?

Dit.

Echt hallucinant wat sommigen hier proberen goedpraten of zich in allerlei bochten wringen onder het mom van "maar we mogen met niets meer lachen!", "maar tis toch maar toogpraat!"
Waarschijnlijk zijn ze ook dat gedeelte van de bevolking die telkens op de HLN commentaren van hun tak zitten te maken en op de politiekers hun profielen niets anders doen dan haatdragende berichten schrijven.

Al een geluk is de meerderheid niet zo.

Waarom proberen jullie je gelijk te halen door te zeggen dat het zo erg is.

Feit is dat bepaalde mensen ermee kunnen lachen en andere niet.

Ik zou iedereen zijn ontslag moeten vragen die al met mijn familienaam hebben gelachen, ik zou een tijdje bezig zijn. En moesten ze lachen met mijn geaardheid, wat kan mij dat schelen.

Dus er heeft niemand gelijk of ongelijk

Akkoord dat Eddy door het stof moet. Excuses op zijn minst, een sanctie ok, maar een ontslag is erover.

Hij lacht toch niet met de vrouwen hun geaardheid?
1. De Spelen staan erom bekend dat ieder editie tienduizenden condooms over de banken gaan, met wilde feestjes en halve orgieën in niet-corona tijden.
2. De Cats hebben samen met de Lions de avond ervoor gevierd.
3. Tel 1 en 2 op en je krijgt misschien al wilde dromen. Waarbij Eddy dan aanhaalt dat er niet gepoept zal zijn wegens de geaardheid van de meeste vrouwen. Daar zie ik niets homofoob of kwetsend in.

Daarna gaat hij persoonlijk bepaalde vrouwen van een belachelijk stom naamgrapje voorzien, of doet een kwetsende uitspraak over hun uiterlijk. En dat kan natuurlijk niet door de beugel, zeker niet in de professionele sfeer.
Maar een ontslag toch niet?
Of wat is dan zo zwaarwichtig dat er volledig over gaat?

Maar als je dat al niet weet tja dan heb je dus al heel de thread lang geen juiste context van het gesprek mee!

Waarschijnlijk zijn ze ook dat gedeelte van de bevolking die telkens op de HLN commentaren van hun tak zitten te maken en op de politiekers hun profielen niets anders doen dan haatdragende berichten schrijven.

Al een geluk is de meerderheid niet zo.
Ik hoop het ook dat het nog steeds de minderheid is die het luidste roept in oa. Social media comments
Maar onder meer door dit forum begin ik er hoe langer hoe meer over te twijfelen.
Best een beangstigende gedachte vind ik dat.

Wat een schrijnende vertoning hier zeg.

We gaan stilaan naar het punt dat ik liever niet luidop zeg dat ik lid ben van dit forum en dat ik me stilaan afvraag waarom ik er mijn tijd in steek.

Staat er een limiet op de ignore lijst want die is hier serieus de hoogte in gegaan?
Inderdaad, rare jongens die wokies :crazy:.

Zouden we hier beter geen poll aan toevoegen? Aanstootgevend of niet.

Gewoon Olympische Spelen en condooms in google intikken hoor.

Echt wist je dat niet? (no offence he)
Maar denk eens logisch na. Jonge mensen in de prime van hun fysiek, lichamen als goden en godinnen, razende hormonen.... Maanden frugaal geleefd naar het hoogetepunt in hun sport.. een ontlading na de prestaties is onvermijdbaar. Dat is toch al jaren gekend dat een olympisch dorp een oord van verderf is?

Voor zover ik weet gaat de thread niet om hoeveel condooms er gebruikt worden op een olympische spelen editie. Maarja afgaande van uw berichten komt er ook niet veel nuttigs uit bij u. Beter in de zwam-topics gaan zeveren :tongue:
Het gesprek van Eddy en zijn companen start op deze basis. Maar als je dat niet doorhebt ja dan kan je die anderhalve minuut mentalk niet plaatsen idd

Voor een thread met zo'n binaire titel ontbreekt hier toch wel een poll. Wat mij betreft kan het antwoord op die vraag natuurlijk ook een combinatie van beide zijn: het is én ongelukkige toogpraat én beschamend maar de homofobie ontgaat me. Dat een heteroman en een lesbienne niet zo snel stomende seks gaan hebben op een feestje dan een heteroman en een heterovrouw, lijkt mij logica... Maar ja, de letters uit LGBTQQIP2SAA daar mag je niet mee spotten natuurlijk.

Ik vrees echter dat als je hier een poll zou zetten, dat het resultaat niet zou bevallen omdat het niet zo politiek correct zou zijn.

Voor een thread met zo'n binaire titel ontbreekt hier toch wel een poll. Wat mij betreft kan het antwoord op die vraag natuurlijk ook een combinatie van beide zijn: het is én ongelukkige toogpraat én beschamend maar de homofobie ontgaat me. Dat een heteroman en een lesbienne niet zo snel stomende seks gaan hebben op een feestje dan een heteroman en een heterovrouw, lijkt mij logica... Maar ja, de letters uit LGBTQQIP2SAA daar mag je niet mee spotten natuurlijk.

Ik vrees echter dat als je hier een poll zou zetten, dat het resultaat niet zou bevallen omdat het niet zo politiek correct zou zijn.
Klopt, het is een beetje geforceerde dichotomie. Gelijk ook de reden waarom een poll niet goed zou werken.

Wat is er niet politiek correct aan de waarheid niet te verdraaien en niet te doen alsof het over homonegativiteit of zelfs haat zou gaan.

Want daar gaat het niet over. Het gaat over mensen die in de eerste plaats de context niet doorhebben en enkel maar overtuigd zijn van hun eigen imaginaire afgunst.

Terug
Bovenaan