Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb telenet digibox, een yahama receiver en een LG oled tv. Daarbij dus ook 3 remotes. Wil deze dus ook vervangen door 1 remote. Kan dit? En door welke?
Ik heb vroeger 2x een logitech gehad maar beide na een paar jaar stuk.
Nu heb ik een one for all remote die beter in de hand ligt maar wel langer lijkt mee te gaan.
Al die fancy shit van de logitech is voor mij ook niet nodig, gewoon zappen en volumen en ik ben gelukkig.
Ook met yamaha receiver, digicorder en pansonic tv.
En de one for all is goedkoper ook dacht ik.
Hier al enkele jaren Harmony Elite, maar wordt nu niet meer gemaakt. Maar wel tevreden over Kan je de nodige activiteiten maken, vanop afstand doen etc
Hier al enkele jaren Harmony Elite, maar wordt nu niet meer gemaakt. Maar wel tevreden over Kan je de nodige activiteiten maken, vanop afstand doen etc
Hier ook fan van de Logitech Harmony remotes; heb zelf de 950 al enkele jaren in gebruik en heb een nieuwe reserve in de kast liggen voor als ik ooit in panne val...
Moest je er nog ergens één vinden... niet twijfelen imho.