het gaat niet over al dan niet aan de regels houden. Als je je aan de regels houdt, maar een ganse dag inkopen doet in winkels, heb je nog altijd een relatieve kans om besmet te geraken.Die 10.000 man moet ook zo zich maar gewoon aan de regels houden. Ik wil ook graag zo snel mogelijk mijn vaccin, en daar hoeft een Tiam voor mij geen voorrang voor te krijgen want het zal mij een worst wezen of ze de OS binnen mag of niet.
ik snap je punt, maar dan nog is het voordeel imho groter dan het nadeel.Carrion zei:Ge zult maar die 26-jarige zijn die daardoor plots 1-2 dagen later zijn vaccin krijgt en uiteindelijk toch nog besmet wordt om dan te sterven aan een bloedklonter veroorzaakt door corona. Maar ons Nafi is toch 5 minuten kunnen gaan lopen in Japan. Ik weet het, wat simplistisch voorgesteld maar je snapt mijn punt.
En dat staat VOLLEDIG los van het individuele nadeel dat de topsporter lijdt op competitievlak
. Gezamelijk de pandemie aanpakken en een vaccinstrategie uitstippelen dat is een brug te ver en te moeilijk.