Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar zou het dan wel is mogen Bieles vergeet ik nooit meerJammer voor Wout... hij kon het wel snel relativeren gelukkig.
Zolang dit scenario zich maar niet voltrekt op het WK![]()
.Je kan ook gewoon platrijden door een fout natuurlijk.Een fout maken onder druk van iemand anders is nog wel iets anders dan een platte band.
En VDP had geluk dat VA een fout maakte om zo een kloof te krijgen. Ze maakten dus gewoon beide een fout in de laatste ronde hé.WVA had geluk dat MVDP in Loenhout een foutje maakt eh.
Want anders had hij daar ook niet gewonnen. Dat is nu eenmaal cross.
1) toch wel .. normaal is een subjectief gegeven. Wat normaal is voor u is daarom niet normaal voor iemand anders.
Bwa weet je niet echt vandaag wie van de 2 zou gewonnen hebben zonder die lekke band.. Ik vermoed een eindsprint en dan kan alles. Zowel VA als VDP hebben allebei een fameuze sprint in de benen.VDP heeft hier geluk met die lekke band k had hem anders niet zien winnen.
. Hopelijk kan hij deze vorm aanhouden tot het WK.JeppaEventjes de rest vernederen zegt ie. Hopelijk kan hij deze vorm aanhouden tot het WK op de weg.

Vorig jaar won hij nog de RVV dus het voorspelt veel goeds!Oei die rug... Dat voorspelt niet veel goeds... Zou echt heel spijtig zijn voor het talent van MVDO
Maar was die "vuistenshow" aan de finish wel nodig..Wout veruit de sterkste vandaag.. Iedereen aan flarden gereden! Is aan een zeer sterke crosswinter bezig.

Compleet onnodig en arrogant!Maar was die "vuistenshow" aan de finish wel nodig..![]()

Voor een keer mag dat wel eens. Iedereen KO geslagen. Er zijn vrij veel renners met een show aan de meet. Ik ben er niet zo voor maja..Maar was die "vuistenshow" aan de finish wel nodig..![]()