Hij had z'n sniper nog eens kunnen boven halen?Maar was die "vuistenshow" aan de finish wel nodig..![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had z'n sniper nog eens kunnen boven halen?Maar was die "vuistenshow" aan de finish wel nodig..![]()
tegenwoordig gaat dat volledig budget naar Van Aert, Van der Poel en Pidcock. Voor de rest schiet er niet veel meer over."lol @ vader Sweeck
We spraken toch over sport dacht ik?@Reverz jama die gaan sjotten in 4e provencial die krijgen wel allemaal geld he
Ik dacht over brood en spelen voor wat Zatte mensen?We spraken toch over sport dacht ik?
Niet een spelletje met 22 man en een bal.
We spraken toch over sport dacht ik?
Niet een spelletje met 22 man en een bal.
enerzijds ja, anderzijds gaat er ook niemand naar een cross kijken waar maar 5 man aan de start staat.tegenwoordig gaat dat volledig budget naar Van Aert, Van der Poel en Pidcock. Voor de rest schiet er niet veel meer over."
Als eens gezien hoeveel meer volk er dan is. Er betaald ook gewoon niemand om Diether Sweeck te zien hé... Logisch dat die dan ook dat geld niet krijgt.
Op de crossen waar VA en VDP rondrijden is ook effectief geen volk hé...enerzijds ja, anderzijds gaat er ook niemand naar een cross kijken waar maar 5 man aan de start staat.
Al zou het podium er niet anders uit zien met 5 of 50 aan de start.
Zonder de mindere goden, is er ook geen cross
Waar ze niet rondrijden zul je bedoelen.Op de crossen waar VA en VDP rondrijden is ook effectief geen volk hé...
Volgens mij moet je het echt niet alleen bij die rug gaan zoeken hoor.Frustrerend voor VDP dat hij al een gans veldritseizoen niet op zijn niveau rijdt, erg jammer, zeker als je ziet dat het de rug is.
Bwa na die 2e val heeft hem het al opgegeven, Wout reed gewoon hoog tempo en technisch beter, zeker die 2e duik deed die echt als een van de besteVolgens mij moet je het echt niet alleen bij die rug gaan zoeken hoor.
Vandaag was het gewoon een te grote foutenlast en dat kost gewoon krachten, krachten die je nodig hebt om een WVA in bloedvorm te kloppen.
Het is pas in Koksijde dat hij klaagt van zijn rug. Dat was donderdag. Dat is niet gans het veldritseizoen.Frustrerend voor VDP dat hij al een gans veldritseizoen niet op zijn niveau rijdt, erg jammer, zeker als je ziet dat het de rug is.
Als ge valt slaat de lucht nogal uit u ook soms.Bwa na die 2e val heeft hem het al opgegeven, Wout reed gewoon hoog tempo en technisch beter, zeker die 2e duik deed die echt als een van de beste
Ja als je hard valt klopt dat, ook al meegemaakt.Als ge valt slaat de lucht nogal uit u ook soms.
Kan wel even duren eer ge terug op tempo komt.
Dat zeiden de Engelse reporters op de post waar ik heb gekeken ook. En uit eigen ervaring weet ik dat ook wel.
Hoge foutenlast komt volgens mij omdat MVP in het rood moest rijden om WVA te volgen.