Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat "niet in het gedrang" hier "hij zal kunnen meerijden" gaat betekenenSportarts Tom Teulingkx zegt dat hij waarschijnlijk binnen een paar weken terug kan fietsen en zijn voorjaar dan niet in het gedrang zou komen. Het voorjaar start binnen 2 maand, enkele weken niet trainen lijkt me dan toch serieus nefast om nog in topvorm te geraken?

Klein breukje = normaal +-6 weken in het gips. Daarna terug opbouwen. Voor ne topsporter meestal +-3 maand voor het volledig genezen is. Zoiets ... Het wordt ne nipte om tijdig klaar te zijn. Maar als alles gunstig verloopt is het nog wel mogelijk.
Het moet natuurlijk weer Woutje overkomen he.![]()
Naam mijn gevoel valt Wout gewoon 5x zo vaak als Pogi en MVDP. Gewoon logisch dat je dan vaker blessures hebt.
"Daar ligt hij weer" is toch wel iets wat hier gezegd wordt.
Dan kan 99% van het peloton er beter mee stoppen, wint gewoon 2 etappes in de grote rondes.Zou beter stoppen. Laatste 3y is hij al 2x per jaar geopereerd.
Te snel terugkeren, forceren, vallen, weinig prijzen pakken.
Goeie coureur, maar best dat hij op Montmartre wint of hij stond de laatste jaren al zo droog als een sahara.
Hij zal op zijn 40 met een rolator moeten rondlopen als hij zo verder gaat...
Beter stoppen? Allez wat voor zever is dat tochZou beter stoppen. Laatste 3y is hij al 2x per jaar geopereerd.
Te snel terugkeren, forceren, vallen, weinig prijzen pakken.
Goeie coureur, maar best dat hij op Montmartre wint of hij stond de laatste jaren al zo droog als een sahara.
Hij zal op zijn 40 met een rolator moeten rondlopen als hij zo verder gaat...
Dan kan 99% van het peloton er beter mee stoppen, wint gewoon 2 etappes in de grote rondes.
Volgens mij moet ge vooral de eerste en de laatste zin lezen. En dan heeft hij wel een punt vind ik. Een rollator op zijn 40ste is overdreven. Maar met die knie gaat hij toch al levenslang last hebben.Beter stoppen? Allez wat voor zever is dat toch
Hij wint een rit in de Giro en in de Tour. Eindigt in de top 4 van zowel de Ronde als Roubaix als Amstel. Was volgens PCS nr 18 op hun ranking, op CQ, 24ste bij CQ, 10de op de UCI ranking.... 90% van de coureurs doet er gewoon een ganse carriere over wat Van Aert in 1 seizoen doet (en dan nog een seizoen waarvoor hij zich zou moeten schamen en stoppen).
Echt wat een onzin
Ik reageer dan ook op die 1ste zin. Waarom stoppen als je net een seizoen gehad heb waar 90% van de renners een ganse carrière van dromen? Je hebt maar max 2 renners per seizoen die RVV of PR kunnen winnen, moeten al die andere profrenners dan allemaal stoppen? Van Aert is gewoon een toprenner in het huidige peleton. En waarom nog verder rijden? Mssn omdat ie gewoon graag zijn job doet en ie nog koersen wilt winnen (wat ie trouwens ook nog steeds doet)Volgens mij moet ge vooral de eerste en de laatste zin lezen. En dan heeft hij wel een punt vind ik. Een rollator op zijn 40ste is overdreven. Maar met die knie gaat hij toch al levenslang last hebben.
Waarom uw lichaam nog verder afbreken. Heeft geld genoeg voor de rest van zijn leven.
De kans dat hij ooit Parijs-Roubaix of RVV wint grenzen toch aan 0% ondertussen.