Waarom uw lichaam nog verder afbreken. Heeft geld genoeg voor de rest van zijn leven.
Of omdat hij simpelweg nog steeds graag koerst ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom uw lichaam nog verder afbreken. Heeft geld genoeg voor de rest van zijn leven.
Goh hij is een echte teamplayer en lijkt zeer graag gezien door de collega's. Hij won voor visma naast Yates toch weer 2 iconische ritten dit jaar. Hoe je het ook draait en keert dat blijft langer hangen dan een philipsen en merlier die sprint ritten winnen en zelfs geel pakken bijvoorbeeld.WvA zit daar wel met zijn contract van onbepaalde duur tegen een serieuze verloning. Vroeg of laat zullen er wel eens vragen gesteld worden binnen Visma.
Of omdat hij simpelweg nog steeds graag koerst ?
Daar kan ik helemaal inkomen.Of omdat hij simpelweg nog steeds graag koerst ?
Volgens mij moet ge vooral de eerste en de laatste zin lezen. En dan heeft hij wel een punt vind ik. Een rollator op zijn 40ste is overdreven. Maar met die knie gaat hij toch al levenslang last hebben.
Misschien omdat je uw job nog graag doet en nog altijd meer dan competitief genoeg bent om te winnen?Waarom uw lichaam nog verder afbreken. Heeft geld genoeg voor de rest van zijn leven.
De kans dat hij ooit Parijs-Roubaix of RVV wint grenzen toch aan 0% ondertussen.
WvA zit daar wel met zijn contract van onbepaalde duur tegen een serieuze verloning. Vroeg of laat zullen er wel eens vragen gesteld worden binnen Visma.
Lees mijn laatste comment ook eens ;-)Misschien omdat je uw job nog graag doet en nog altijd meer dan competitief genoeg bent om te winnen?
Hier ga ik je graag aan laten herinnerenDe kans dat hij ooit Parijs-Roubaix of RVV wint grenzen toch aan 0% ondertussen.
.Het is hem alleszins gegund. Maar dan moet er toch veel in de juiste plooi vallen.Hier ga ik je graag aan laten herinneren.
Als het even kan dit jaar, maar ik kan leven met een P-R in zijn laatste profjaar.
Het grote probleem voor hem is Mathieu.Het is hem alleszins gegund. Maar dan moet er toch veel in de juiste plooi vallen.

Soms komt het bij mij op om een carbon stuur te kopen voor mijn mtb.Dju zeg spijtig voor Nys... Was net wat op dreef
Gelukkig geen blessure. Het was een gebroken stuur ipv een gebroken been of arm.Tibor![]()