Veldritseizoen 2025-2026

WvA zit daar wel met zijn contract van onbepaalde duur tegen een serieuze verloning. Vroeg of laat zullen er wel eens vragen gesteld worden binnen Visma.
Goh hij is een echte teamplayer en lijkt zeer graag gezien door de collega's. Hij won voor visma naast Yates toch weer 2 iconische ritten dit jaar. Hoe je het ook draait en keert dat blijft langer hangen dan een philipsen en merlier die sprint ritten winnen en zelfs geel pakken bijvoorbeeld.
En hij is en blijft gewoon immens populair bij het publiek en trekt zo een grote aangang naar Visma wat mss nog het belangrijkste is.

Of omdat hij simpelweg nog steeds graag koerst ?

Dit sowieso, ik denk dat je de topsporters, ook die met miljoenen op de bank, hun liefde voor hun vak, nooit mag onderschatten (er zullen altijd uitzonderingen zijn). Kijk naar een Ronaldo, LeBron James, ... . Die mannen doen niks liever dan wat ze doen. Zo oud is Van Aert ook nog niet (wel al bovengemiddeld veel pech gehad dat zeker).

Volgens mij moet ge vooral de eerste en de laatste zin lezen. En dan heeft hij wel een punt vind ik. Een rollator op zijn 40ste is overdreven. Maar met die knie gaat hij toch al levenslang last hebben.

Topsport is niet gezond voor het lichaam. Elke topsporten houdt wel iets over aan zijn carrière.
Dat is onvermijdbaar. Als jij in wedstrijd nog kan doen wat WVA kan dan zal die knie gerust wel stevig genoeg zijn hoor.

Waarom uw lichaam nog verder afbreken. Heeft geld genoeg voor de rest van zijn leven.

De kans dat hij ooit Parijs-Roubaix of RVV wint grenzen toch aan 0% ondertussen.
Misschien omdat je uw job nog graag doet en nog altijd meer dan competitief genoeg bent om te winnen?
Laat ons ook niet voorbijfietsen aan de realiteit, hij is nog altijd favoriet in heel veel wedstrijden en omstandigheden.

WvA zit daar wel met zijn contract van onbepaalde duur tegen een serieuze verloning. Vroeg of laat zullen er wel eens vragen gesteld worden binnen Visma.

Hij geeft nog altijd genoeg terug aan visma hoor. Hij haalde op 1 na meeste punten na Vingegaard voor visma.
Hij is van gouden waarden voor het team en een echte uithangbord. Die zijn positie wordt echt niet ik vraag gesteld, integendeel.
Tevens is Wout veel meer gezicht en uithangbord van Visma dan Vingegaard dat is.

Het is hem alleszins gegund. Maar dan moet er toch veel in de juiste plooi vallen.
Het grote probleem voor hem is Mathieu.
De Nederlander zou in een achtervolging op Wout, kilometers op kop rijden met vijf man in zijn wiel zonder omkijken.
Met de sprint die VA heeft, zou eigenlijk iedereen met hem moeten meerijden als hij losgeraakt van VDP.
Als Hayman kan winnen van Boonen, dan kan Wout dat van Mathieu, maar idd, het moet meezitten.

Als je het kan, waarom niet.
Wil waarschijnlijk niet teveel in groep rijden op zo’n parcours.
Als kijker is het iets saaier natuurlijk :unsure: .

Terug
Bovenaan