Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zegt ook dat het op recreatief niveau niet meer mogelijk is om te fietsen? Lijkt mij dan nog extra zuur als je gewoon geen normaal ritje meer kan doen... Tenzij het een verspreking is?
Hij zegt ook dat het op recreatief niveau niet meer mogelijk is om te fietsen? Lijkt mij dan nog extra zuur als je gewoon geen normaal ritje meer kan doen... Tenzij het een verspreking is?
Ik denk dat hij bedoelt dat iets van competitie of sportieve prestatie leveren gewoon onmogelijk is.
Dus ook geen gravelwedstrijden of iets dergelijks.
Gewoon op het gemakje fietsen op een meer endurance fiets zal wel nog lukken vermoedelijk.
Ik begreep het toch ook zoals @belvedere86 : gedaan met fietsen, in zijn totaliteit.Gewoon op het gemakje fietsen op een meer endurance fiets zal wel nog lukken vermoedelijk.
Nope zelfs dat lukt blijkbaar niet meer.Dat vermoedde ik ook. Want nu lijkt het alsof hij ook geen ritje naar de bakker meer mag maken.

Zijn zijn aderen dan zo toegetakeld ook door die operaties?
Iemand die wat meer duiding kan geven?
Hij sprak van enorme littekens?
Was hij achteraf beter niet geopereerd geweest?
Als lopen en fietsen niet meer kan, dan denk ik dat padel ook uitgesloten zal zijn."Ik zal nooit nog kunnen fietsen of lopen": emotionele Eli Iserbyt kan abrupt einde van zijn levenswerk maar moeilijk omarmen
Ook niet mogen lopen zelf.
Ik hoop dat hij nog iets van sport kan doen dat hij graag doet (al is het maar Padel).
Dat hij toch nog een fysieke uitlaatklep kan vinden.
Vandaag heeft VA terug gefietst, zal misschien toch nog meevallen danSportarts Tom Teulingkx zegt dat hij waarschijnlijk binnen een paar weken terug kan fietsen en zijn voorjaar dan niet in het gedrang zou komen. Het voorjaar start binnen 2 maand, enkele weken niet trainen lijkt me dan toch serieus nefast om nog in topvorm te geraken?

Da zal ook wel meevallen voor wegwielrennen, in de cross waar je moet lopen, soms bijpikkelen en toestanden, een pak minder.Vandaag heeft VA terug gefietst, zal misschien toch nog meevallen dan![]()
Vandaag heeft VA terug gefietst, zal misschien toch nog meevallen dan![]()
Vandaag heeft VA terug gefietst, zal misschien toch nog meevallen dan![]()