Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 'live' gekeken vanaf de voorlaatste ronde. Vooral voor de strijd om de 2de plaats.Heeft iemand de cross uitgekeken?

Tuurlijk, Italiaan bij de juniores ook hele cross eerste, valt 2 keer in laatste ronde en eindigt tweede.Heeft iemand de cross uitgekeken?
voor de spanning voor plek 2 & 3Heeft iemand de cross uitgekeken?
Na hij weg was, een boek gelezen en af en toe bij stemverheffing naar de tv gekeken.Heeft iemand de cross uitgekeken?
Hoogerheide leek toch veel meer sfeervol dan deze locatie, ik dacht ook dat ze die schermen met BE vs NL gingen doen, maar dat kwam (toch op TV) er niet echt uit.Ik ben naar Hulst gaan kijken, was leuk om eens te doen en om de sfeer mee te krijgen maar veel heb je daar niet aan.
Voor mocht het nog niet duidelijk zijn voor sommigen, hij is nu officieel de GOAT.

Die schermen BE vs. NL, wat bedoel je daarmee?Hoogerheide leek toch veel meer sfeervol dan deze locatie, ik dacht ook dat ze die schermen met BE vs NL gingen doen, maar dat kwam (toch op TV) er niet echt uit.
Die schermen BE vs. NL, wat bedoel je daarmee?
Zoals elk jaar live in Hulst gaan kijken. Massa volk natuurlijk nu.
Dit parcours is wel echt leuk en heeft buiten zand alles. Geslaagd WK zou ik zo zeggen.
De overwinning was op voorhand wel al duidelijk. Desondanks niet de sterktste cross van MVDP. Maar goed hij is heer en meester, enkel maar respect kan je daar voor opbrengen.
En zeker op een parcours als dit kan een foutje fataal zijn. Dat zagen we bij Puck Pieterse ook.
Maar goed de absolute favoriet maakt het waar en zo een clean sheet is gewoon hallucinant in topsport, in een sport waar pech ook altijd meerijdt.
Thibeau en Tibor zaten ook niet zo gruwelijk ver. En zij rijden toch ook wel een mooie voorsprong op de anderen. Dus goed neem MVDP weg en je zit met 2 mannen die heer en meester zijn.
" Desondanks niet de sterkste cross van MVDP ".....je moet wel een echte crossexpert
zijn om dit te concluderen.
Ik ben naar Hulst gaan kijken, was leuk om eens te doen en om de sfeer mee te krijgen maar veel heb je daar niet aan.

Was het ook gewoon niet, in t begin paar keer schuifers/slippers gemaakt, reed in ronde 2-3 niet zo makkelijk weg als anders en heeft gewoon het ideale scenario gehad ook, met een Del Grosso die niet achter hem ging rijden met Nys in zijn wiel en een, imo, zwakke cross van zowat al de rest. Laatste ronde nog is moeten afstappen op die helling, ... ." Desondanks niet de sterkste cross van MVDP ".....je moet wel een echte crossexpert
Technisch was dit zeker niet zijn sterkste cross nee." Desondanks niet de sterkste cross van MVDP ".....je moet wel een echte crossexpert