IK werk sinds 13j als bachelor ergotherapie, maar het aantal "aantrekkelijke" vacatures kan je helaas op 2 handen tellen. ALs er dan eens eentje in het oog springt heb ik het gevoel dat een massa erop springt. Vandaar dat ik graag nog een 2de diploma op zak wil hebben en dacht aan verpleegkunde . Tram 4 lonkt binnen ene paar jaar,vandaar dat ik wrs niet voor de bachelor (4j) zal kiezen maar voor de HBO5 (nu graduaat basisverpleegkunde). Denken jullie dat deze opleiding nog de moeite loont sinds de laatste regeringsaanpassingen en hoe hebben ex studenten de opleiding ervaren. Wat waren struikelblokken. Waar heb je in Belgie gestudeerd. Ikzelf ben van Antwerpen.
Hoe zag jullie studentenleven eruit, blokken blokken of nog voldoende ruimte om niet met je opleiding bezig te hoeven zijn?
Zijjn er verpleegkundigen die de opleiding zijn gestart met zoals ik al een paramedische vooropleiding en hoe hebben jullie het ervaren.
Bedankt
Hoe zag jullie studentenleven eruit, blokken blokken of nog voldoende ruimte om niet met je opleiding bezig te hoeven zijn?
Zijjn er verpleegkundigen die de opleiding zijn gestart met zoals ik al een paramedische vooropleiding en hoe hebben jullie het ervaren.
Bedankt
Laatst bewerkt: