Ik eet veel combinaties die mensen raar vinden, maar ik absoluut niet snap waarom (cayennepeper en/of kaneel in de koffie, zoute ham kaas en siroop op pannekoek, pindakaas en banaan en choco, ...).
Ik ben ook zo iemand die zijn hot sauce op 50% van zijn eten gooit. Het raarst kijken mensen als ik dat sochtends doe op mijn eieren of boterham met prepare .
Mensen verliezen ook regelmatig hun shit als ik sochtends bvb spaghetti ofzo begin te eten.
Maar al die zaken (en velen die in deze thread staan) vind ik absoluut geen rare combinaties. Dat zijn gewoon complementaire smaken, die in andere landen compleet normaal zijn.
2 zaken die ik zelf wel raar, maar
vind:

.
Ik ben ook zo iemand die zijn hot sauce op 50% van zijn eten gooit. Het raarst kijken mensen als ik dat sochtends doe op mijn eieren of boterham met prepare .
Mensen verliezen ook regelmatig hun shit als ik sochtends bvb spaghetti ofzo begin te eten.
Maar al die zaken (en velen die in deze thread staan) vind ik absoluut geen rare combinaties. Dat zijn gewoon complementaire smaken, die in andere landen compleet normaal zijn.
2 zaken die ik zelf wel raar, maar
vind:- Speculaas koekskes doppen in fruitsap tot ze net geen moes zijn.
- Koffie drinken bij pikant eten. Ik weet niet waarom, maar ik ervaar de smaak van zowel de koffie als het eten dan zoveel intenser.
friet met bolognesesaus. verrassend goede combo vind ik

Lang geleden, toen ik nog thuis woonde, had ik zot veel honger na een avondje stappen. Ik vond pannenkoeken in de frigo en stoofvlees. Alles opgewarmd en die stoverij op de pannenkoek gedaan en dichtgerold. Dat heeft mij enorm gesmaakt, al twijfel ik er sterk aan dat het even goed zou smaken in nuchtere toestand.
Mijn superieure deductieskills hebben de gemeenschappelijke factor gevonden.Na een avondje stappen ben ik ook eens een pittazaak binnen gestrompeld. Ik bestelde altijd een pitta met alle groentjes en andalouse.
Komt die kerel af met een pitta, zonder groenten en curryketchup.
Ik zeg dat dat niet hetgeen was wat ik besteld had. Hij had niet al te veel zin om een andere te maken en ik kreeg die gratis en voor niets.
Waarschijnlijk omdat ik dronken vond ik dat heel lekker. Sindsdien, als ik eens pitta ga halen, bestel ik ene zonder groenten met curryketchup. Al 15 jaar. Omdat die kerel gemist had en mij dat zo gesmaakt heeft.
lap, met een post al uw krediet hier op het forum verpest. lamsoor bij steak. shame shame shame![]()
Het verbaast me dat gij de combi steak + airfryer nog niet hebt gezegdWarme chocolademelk en ne zak paprikachips
Spaghetti met bruin bonen en ne klad mayo en als ge big spender wil zijn nog weense worstjes erdoor
.