Dat kapot horloge is gewoon zijn of haar oud exemplaar hé. Nu heeft de koper gratis en voor niets een nieuw exemplaar. K*t**kel.Echt kut, geen geld en er is nu een defect exemplaar naar mij onderweg.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kapot horloge is gewoon zijn of haar oud exemplaar hé. Nu heeft de koper gratis en voor niets een nieuw exemplaar. K*t**kel.Echt kut, geen geld en er is nu een defect exemplaar naar mij onderweg.

Ik heb mijn recenste sporthorloge gekocht via tweedehands. De koper heeft toen gezegd: Ik verkoop alleen als je bij mij thuis het komt ophalen en betalen.Ge zou schrik krijgen om iets te kopen/verkopen op vinted... Nog nooit voorgehad hier maar ik koop en verkoop enkel kleren.
Ja, Vinted heeft de verkoop voltooid waardoor ik gelukkig het volledige bedrag ontvangen heb. Godzijdank had ik wel foto's van toen hij aan de lader hing en dus werkte. Dus zoals iemand reeds eerder zei; voldoende foto's nemen voor verzending! Lesson learnedIs er al nieuws?
Is toch altijd bang afwachten he?Ja, Vinted heeft de verkoop voltooid waardoor ik gelukkig het volledige bedrag ontvangen heb. Godzijdank had ik wel foto's van toen hij aan de lader hing en dus werkte. Dus zoals iemand reeds eerder zei; voldoende foto's nemen voor verzending! Lesson learned
Je moet nu geen schrik hebben om iets te kopen op Vinted. Op zich hebben ze uitstekende support en zelfs in voordeel van de koper meestal.Ook iets gekocht op Vintend hopelijk is het oke

Op vinted worden geen persoonlijke gegevens gedeeld.Gewoon keer aan zijn deur gaan kloppen mee wat paar man... Zien hoe stoer ze dan nog doen.. oplichters den bak in.
Is te zien welke verzendwijze je kiest natuurlijk.Op vinted worden geen persoonlijke gegevens gedeeld.
De koper koopt zelf het verzendlabel en je weet dus gewoon op welke lokatie hij/zij het pakket gaat afhalen. Maar geen persoonlijke adresgegevens.
Ik geloof niet dat dat verschil uitmaakt?Is te zien welke verzendwijze je kiest natuurlijk.

Dan krijg je normaal wel uw geld. Ook al gehad dat er ineens iets anders in de doos zat volgens de koperIk heb hier ook iets voor.
Pakket van €200 verzonden met allerlei games.
Koper beweert nu lege doos te hebben ontvangen.
Ik had gelukkig wel fotos van de inpakking genomen.
Omgekeerd kan ook. Filmen als je iets ontvangt -> wie doet dat nu? Blijft helaas iets waar je niks tegen kan doen: video/foto's of niet.Foto's of een video van inpakken zou ik als 'oplichter' dan ook nemen, om daarna alles weer uit te pakken en lege doos te versturen. Op zich is dat toch niet echt een bewijs hè?