Flakkaf
Active member
Zeker weten zotte dingen ooit, onlangs hier in de buurt zoiets gezien: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/12/05/bocholt-pakjesbezorger-steelt-pakjes-verkoopt-door/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig 'maar' €28 deze keer.Een duur pakje of iets goedkoop?
Dat is alvast een indicatie dat mogelijks in dit geval (niet zeker) de koper de waarheid spreekt.
Er zitten ook dieven onder de postbodes hé. Wees daar maar zeker van.
Ik vind het best erg dat er zoveel oneerlijke mensen zijn.
Neen je hebt gelijk.Gelukkig 'maar' €28 deze keer.
De koper is ondertussen terugbetaald en ik krijg geen vergoeding omdat het niet goed was verpakt?
Grote zever dus en ben dit terug aan het aanvechten.
Idd. Vinted reageert gewoon niet meer als je een probleem meld als verkoper.Vinted gaat echt niet de goede kant uit
Test aankoop zou eens wat testjes moeten doen
Wel mijn geld gekregen.Ondertussen blijf ik hier met wat kleine prullen zitten die ruimte absorberen in mijn huis. Maar totaal geen goesting om me op die platformen met louche figuren te begeven.Facebook marketplace en 2dehands zijn ook niet meer wat het geweest is
Strange, ik heb al 300 sales gedaan op Vinted en ik denk dat ik mss 3 keer iets fishy gehad heb ofzo?
Keertje dat het pakketje open gedaan was en dat er een biografie van Nicolas Sarkozy in zatWel mijn geld gekregen.
Keer dat iemand niet om het pakketje was geweest, pakket werd retour gestuurd maar niemand kon zeggen naar waar dus geen geld en pakketje weg. Keertje dat mijn item schade had opgelopen tijdens transport maar toen ook wel mijn geld gekregen.
bij mij is het echt wel meestal minstens 20 euro tot... 150, 200 euro.Bij lage bedragen is er minder een probleem zoals bij boeken en kledij
Na veel zagen en vragen tegen de bot van Vinted en de medewerkers, van de week eindelijk mijn 10ish euro gekregen. Dank u, Guylord. (Da's de laatste die reageerde, dacht echt dat ik voor de zot gehouden werd)Niet opgelicht door mijn koper, maar door Vinted naar mijn gevoel.
Koper was waarschijnlijk te laat om zijn pakket op te halen, maar de tracker blijft aangeven dat het pakket bij het afhaalpunt ligt. Ik heb zelf aangegeven bij vinted dat mijn koper zijn pakket niet vindt. Hij krijgt zijn geld terug en Vinted denkt dat het pakket retour is gegaan naar mij (zonder tracker), dus waarschijnlijk, spullen kwijt en geen geld. Brol, want een tracker van de retour kunnen ze me niet geven. Het is 'maar' €10, ma toch.