808 State
Well-known member
En we waren juist van de avondklok vanaf...De Duitsers moeten nu wel denken: "Derde keer, goeie keer!".
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En we waren juist van de avondklok vanaf...De Duitsers moeten nu wel denken: "Derde keer, goeie keer!".
De Duitsers moeten nu wel denken: "Derde keer, goeie keer!".
De broek hing al op de enkels sinds het "pang pang" incident op training (omdat er geen geld was voor dummypatronen), die beelden zijn ook de wereld rondgegaan. Nuja, het Belgisch leger stelt op zich weinig voor, al zijn onze ontmijners wel wereldvermaard om hun expertise, en onze Special Forces worden ook hoog aangeschreven. Ze hebben dan wel niet de zelfde luister als de SAS of Delta Force.het Belgisch leger staat hier wel met de broek op de knieën
Amai, als hij het overleeft gaat 'em een schone factuur opgestuurd krijgen.![]()
Indrukwekkende colonne met speciale eenheden uit Benelux en Duitsland rijdt Nationaal Park Hoge Kempen in
Vanaf De Salamander aan de Mechelse Heide bij het Nationaal Park Hoge Kempen is rond 15.15 uur een zeer indrukwekkende colonne met politievoertuigen met speciale eenheden vertrokken. Het ging om tientallen voertuigen van politiediensten uit de Benelux en Duitsland.www.hln.be
Eigenlijk toch beangstigend dat er nu andere landen zomaar binnen België rondrijden met zware wapens.
De broek hing al op de enkels sinds het "pang pang" incident op training (omdat er geen geld was voor dummypatronen), die beelden zijn ook de wereld rondgegaan. Nuja, het Belgisch leger stelt op zich weinig voor, al zijn onze ontmijners wel wereldvermaard om hun expertise, en onze Special Forces worden ook hoog aangeschreven. Ze hebben dan wel niet de zelfde luister als de SAS of Delta Force.

Was ik me ook aan't afvragen. Ik veronderstel dat er altijd Belgische 5-0 of militairen meelopen.'t is een goeie maar begint dit nu naderhand niet totaal uit de hand te lopen? Hoe zit dat met de jurisdictie van Duitse politie of militairen op Belgisch grondgebied. Wat als het tot een accident komt met een burger of Belgische politie en militairen.
De broek hing al op de enkels sinds het "pang pang" incident op training (omdat er geen geld was voor dummypatronen), die beelden zijn ook de wereld rondgegaan. Nuja, het Belgisch leger stelt op zich weinig voor, al zijn onze ontmijners wel wereldvermaard om hun expertise, en onze Special Forces worden ook hoog aangeschreven. Ze hebben dan wel niet de zelfde luister als de SAS of Delta Force.
Er vliegen dagelijks zware wapens over Belgie en omgekeerd.![]()
Indrukwekkende colonne met speciale eenheden uit Benelux en Duitsland rijdt Nationaal Park Hoge Kempen in
Vanaf De Salamander aan de Mechelse Heide bij het Nationaal Park Hoge Kempen is rond 15.15 uur een zeer indrukwekkende colonne met politievoertuigen met speciale eenheden vertrokken. Het ging om tientallen voertuigen van politiediensten uit de Benelux en Duitsland.www.hln.be
Eigenlijk toch beangstigend dat er nu andere landen zomaar binnen België rondrijden met zware wapens.
Da's gewoon opnieuw één van die PS schandaaltjes waar ze denken aan de portefeuille en niet aan de capaciteit van het leger.
Omdat FN eigendom is van het Waalse gewest, en er voor de rest nog andere wapenindustrie in Wallonië zit vermoed ik?Waarom zit de PS zo vaak op die defensie posten?
Ahja? Ik weet wel dat er zo'n overeenkomst is met NL dat zij ons luchtruim beveiligen en wij dan een maand later het hunne.Er vliegen dagelijks zware wapens over Belgie en omgekeerd.
Het "Belgisch luchtruim" gaat maar tot 8000 meter/24000 voet. Alles daarboven is internationaal, daar hebben wij niets over te zeggen.Er vliegen dagelijks zware wapens over Belgie en omgekeerd.
Ik lees hier twee dingen:
1) niemand moet 'm volgen, klopt. Maar hij verschijnt wel met zijn getwitter in de media, constant. Is dat zijn schuld, wederom neen, maar het toont wel dat zijn woorden aandacht krijgen en dus belangrijk geacht worden. Een politieke mening kan (al is dat nog een andere discussie mbt de virologen/raadgevers en hun politieke meningen), maar er zijn gradaties of manieren waarop deze tot uiting gebracht kunnen worden.
ik moet hier bijtreden. Als je de twitterfeed leest van MVR moet je je even voorstellen dat alexander de croo zulke zaken post. Zou dit een politieker waardig zijn? Ik dacht het niet. Akkoord MVR mag zijn menig hebben. Maar het moment dat hij advies geeft aan de politiek heeft zijn functie in het adviesorgaan ook van een soort politieke insteek. Dat hij zich daar naar gedraagt.. Een holle slogan hier en daar is goed. Wat cijfermateriaal over de pandemie akkoord. Maar keihard ingaan op elke trol die iets in zijn twitterfeed gooit is in mijn ogen gewoon tijdsverspilling en zielig om naar te zien.Nu kijk, ik herhaal, ik ben blij dat we MVR en de andere virologen hebben. En ik respecteer hun werk, en ik vind dat we allemaal braaf moeten luisteren zodat we er sneller van af zijn, maar again, de manier waarop MVR zich profileert stuit velen voor de borst - en dat begrijp ik.
" Er is inmiddels versterking aangekomen vanuit Nederland, Luxemburg en Duitsland. "
- de morgen
Dat moet nu toch typisch Belgisch zijn? Waarom uit drie landen? Allez, kwestie van de communicatie nog wat te vermoeilijken.hopelijk spreken ze Engels.
Maar het is geen politieker, hij moet niet herverkozen geraken, en hoe hij zich op twitter gedraagt is zijn zaak?ik moet hier bijtreden. Als je de twitterfeed leest van MVR moet je je even voorstellen dat alexander de croo zulke zaken post. Zou dit een politieker waardig zijn? Ik dacht het niet. Akkoord MVR mag zijn menig hebben. Maar het moment dat hij advies geeft aan de politiek heeft zijn functie in het adviesorgaan ook van een soort politieke insteek. Dat hij zich daar naar gedraagt.. Een holle slogan hier en daar is goed. Wat cijfermateriaal over de pandemie akkoord. Maar keihard ingaan op elke trol die iets in zijn twitterfeed gooit is in mijn ogen gewoon tijdsverspilling en zielig om naar te zien.
Ja als ge het zo bekijkt.dus 3 landen : Nederland, Duitsland en Luxemburg
Belgische landstalen : Nederlands, Duits en Frans

Zonder pandemie was dit niet gebeurd.Maar het is geen politieker, hij moet niet herverkozen geraken, en hoe hij zich op twitter gedraagt is zijn zaak?
Ik snap niet echt waarom in deze thread over Conings, een losgeslagen militair, men de rekening altijd moet beginnen maken over MVR. Moest er geen pandemie geweest zijn had hij zijn bedreigingen misschien naar de minister van defensie gestuurd of naar iemand anders die toen in de media kwam.