Ik ben benieuwd naar Part II, misschien sturen ze hem naar Israël of Gaza?
I zee zat you are no ztranger to pain!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben benieuwd naar Part II, misschien sturen ze hem naar Israël of Gaza?
Vraag ik me ook af... plus ze zijn nu al me 300+ man 24u daar aan het zoeken. Hoe groot is dat bos wel?Vraag mij af over welke informatie ze beschikken dat ze zo zeker zijn dat hij daar het bos is ingegaan.
Moet toch al héél zeker zijn als ge daar met zo een machtsontplooiing naar toe gaat denk ik dan.
Want wat als die pipo nu ergens totaal anders zit?

Dat is een mengeling van Bospaden, wandelpaden, brandwegen, etc, maar zeker ook gewone wegen. Veel plaasten zijn echt goed toegankelijk door de gewone wegen en brandwegen, maar je kan daar toch ook gewoon niet gezien worden als je wilt. Dit gebied is echt wel groot naar Vlaamse normen.
Om een indicatie te geven, er loopt een MTB route in een loop door het NP en die is 80 km lang. (de zwarte route)
Bekijk bijlage 1660
Vraag ik me ook af... plus ze zijn nu al me 300+ man 24u daar aan het zoeken. Hoe groot is dat bos wel?![]()
Als die zijn baard heeft afgedaan, een petje opzet en een mondmasker opzet dan gaan er nog veel zo langs hem doorlopen denk ikDat wordt wel door veel velden ed omgeven maar iedereen in de buurt weet wel hoe em er uit ziet.
Die kerel zal ook wel weten dat em zijne kop daar nergens in de buurt moet laten zien.
Enige optie lijkt me dat, als hij snel was en effectief daar zat hij de Maas zou hebben overgestoken.
Ik vermoed ook dat als hij zelfmoord gepleegd zou hebben ze hem ondertussen na 3 dagen wel gevonden zouden hebben?

Van iemand die met hem gediend heeft? Je link werkt niet, maar ik kan eruit opmaken dat het komt van Tomas Boutens?Van iemand dat met hem gediend heeft.
Los van de persoon zijn verleden (wat opgeblazen was in de media) haalt hij wel een aantal relevante pijnpunten aan.
<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ftomas.boutens.50%2Fposts%2F290494449286246&show_text=true&width=500" width="500" height="294" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>
Ik vind dat een pijnlijke tekst om te lezen eerlijk gezegd. Ik wil best geloven dat de psychologische omkadering in ons kapotbespaard leger niet voldoende is, maar het leest vooral als die persoon goedpraten vind ik.Van iemand dat met hem gediend heeft.
Los van de persoon zijn verleden (wat opgeblazen was in de media) haalt hij wel een aantal relevante pijnpunten aan.
Burgers en media die nu met modder en grote woorden gooien, zielepoten, die zonder enige scrupule het persoonlijke drama van iemand die decennia gediend heeft tot platte commerçe uitsmeren; jullie die niet weten hoe het is, jullie die leven in de luwte van de muur die bestaat uit de vrijwillige dienst van lieden als J, jullie komt heden slechts de schaamte toe. J. diende jullie allen, zijn hele volwassen leven. Hij was beter dan jullie allen. Hij ís beter dan jullie allen en als júllie de wereld zijn, dan bewijzen jullie vandaag alleen maar het gelijk van zijn drang tot verzet.
Van iemand dat met hem gediend heeft.
Van iemand die met hem gediend heeft? Je link werkt niet, maar ik kan eruit opmaken dat het komt van Tomas Boutens?
En dan schrijf je dat zijn verleden is opgeblazen?? Tomas Boutens, de veroordeelde terrorist?
"Vanwege die [doods!]bedreigingen werd Conings in juli jongstleden even opgepakt door de politie. Conings werd in juli in die zaak door het parket ondervraagd, maar niet aangehouden. Het parket van Limburg bevestigt en zegt dat het onderzoek nog loopt."
"wegens zijn openlijk gedweep op de sociale media met extreemrechts. Onder andere zijn vriendschap met Tomas Boutens, de voor terrorisme veroordeelde ex-militair, bracht hem in de problemen"
hij had hechte banden (publiekelijk) met veroordeelde terroristen, sprak op het internet over virologen afmaken, en vroeg aan mensen of ze Van Ranst wisten wonen. Maar het is opgeblazen, hoor...
Van Tomas Boutens
Betreffende J....
J. en ik leerden elkaar kennen in het infanteriebataljon waar wij beiden dienden. Samen namen wij deel aan de opdracht ISAF IV/2 te Afghanistan in de winter van 2003/2004. Hij droeg daar als primair wapen een AI AW; laat daarmee voldoende gezegd zijn over wat zijn functie daar was.
ISAF IV/2 was noch zijn eerste, noch zijn laatste operationele inzet. Keer op keer ging J. dáár waar slechts een minderheid durft te gaan staan; keer op keer stond hij in de bres, om op aansturen van politici het hoofd te bieden aan diezelfde dreigingen die diezelfde politici hier in het eigen land even graag vrolijk binnenlaten...
Zij die met hem 'ginderachter' waren, weten dat J., zoals helaas velen, erg donkere dagen gekend heeft, die de ziel van een man voor immer grauw kleuren. Uit respect voor zijn privacy is het niet nodig in detail te treden. Ons nationale leger minimaliseert of ontkent deze problematiek al decennia in de reguliere gevechtseenheden en besteedt inzake psychische zorg en nazorg vooral aandacht aan haar specifieke stokpaardjes. Het systeem is hier tekort geschoten, zoals zo vaak, op meerdere vlakken.
Relatief recent werd J. lastig gevallen op aansturen van oa de ADIV, mogelijks met medederking van een oud-chef die daar werkzaam is, wegens 'rechtse gedachten' en 'contacten met staatsgevaarlijke organisaties / individuen'... terwijl de andere (ex-) militairen in die kringen hem juist het luisterend oor boden om te praten over een verleden dat zo weinigen kunnen begrijpen. In het kader van 'veiligheid', maaktn de veiligheidsdiensten door hun optreden de situatie aldus slechts instabieler en onveiliger. Kortzichtigheid heet zoiets.
Burgers en media die nu met modder en grote woorden gooien, zielepoten, die zonder enige scrupule het persoonlijke drama van iemand die decennia gediend heeft tot platte commerçe uitsmeren, jullie die niet weten hoe het is, jullie die leven in de luwte van de muur die bestaat uit de vrijwillige dienst van lieden als J; jullie komt heden slechts de schaamte toe. J. diende jullie allen, zijn hele volwassen leven. Hij was beter dan jullie allen. Hij ís beter dan jullie allen en als júllie de wereld zijn, dan bewijzen jullie vandaag alleen maar het het gelijk van zijn drang tot verzet.
Dit wil echter niet zeggen dat ik de manier waarop goedkeur. Ik steun mijn ex-collega en wapenbroeder en zal dat blijven doen, want het verleden verplicht tot trouw en mensen zomaar laten vallen is voor politici die zich druk maken over stemmen. Maar uit de grond van mijn hart hoop ik dat dit zonder bloedvergieten mag eindigen. Dat zijn gezin hun geliefde weerzien en dat zijn daad een geweldloze daad weze, een wake-op call voor het Volk, die een deur opent die niet zomaar meer gesloten wordt. Ik herhaal mijn woorden: J. waar je ook bent, je bent niet alleen.
TB
Delen mag.
+ Note : Onweerstaanbaar respect van mijnentwege.

Yes, I've been married. Twice.I zee zat you are no ztranger to pain!
Heb je die video gezien met die 35 politie combi's die precies gezamenlijk ten oorlog trekken? Dat is gewoon puur overdreven, of het nu gaat om een Chinese, een zwarte of blanke persoon.Wel straf hoe het allemaal geminimaliseerd wordt in dit geval. Ik vond de beschrijving van JPV nog wel goed in de beginpost, maar ik had toch even gedacht dat het wat overdrijving was. Blijkbaar niet, nu het gaat om een blanke militair, is het allemaal overdreven, een natte scheet, helemaal niet zo state-of-the-art, en heeft hij niet écht spectaculaire missies gezien, dus is het niet zo'n dreiging...
Wat maakt het uit, zou idealiter niet elk incident zoals dit redelijk wat aandacht van de politie moeten krijgen?Heb je die video gezien met die 35 politie combi's die precies gezamenlijk ten oorlog trekken? Dat is gewoon puur overdreven, of het nu gaat om een Chinese, een zwarte of blanke persoon.

Hoe is dat overdreven als ze hem 24u later met die 35 combi's nog steeds niet hebben?Heb je die video gezien met die 35 politie combi's die precies gezamenlijk ten oorlog trekken? Dat is gewoon puur overdreven, of het nu gaat om een Chinese, een zwarte of blanke persoon.
Moeilijk om dit een beetje deftig te kunnen zeggen, maar echt hypervrank gesproken, als iemand constant van leer trekt op Twitter en iedereen met een extreemrechts gedachtegoed neerzet als een gevaarlijke maniak en een niet-ontwikkelde marginaal, dan kun je ergens wel stellen dat MVR het zelf ook wel een beetje zoekt hé. Iets met hoge bomen & veel wind. En ja, nu is er eens een échte maniak, en zit hij ermee.om een onschuldige viroloog die ook een gezin heeft af te maken.