Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral als er nu naar buiten komt dat er mogelijk wel een boobytrap verbonden was aan zijn wagen.Net een post of FB gelezen, duidelijk van anti-vaxers.
Zij zouden gerust een pint gaan drinken met die militair omdat hij MVR "zou willen vermoorden".
Zo een berichten posten, dan zit er toch duidelijk meer dan één vijs los.
Mocht het een geplande moord zijn op wie dan ook, buiten MVR, dan roeren ze zich niet.
Moord blijft moord, ongeacht wie het slachtoffer mag zijn.
kijk, stel dat jij een bedrijf hebt en binnenkort komt er een camera ploeg in uw fabriek filmen om uw bedrijf wat bekendheid te geven. Wat gaat ge als leidinggevende doen? Ze de jobstudentjes laten filmen? Of gaat ge zorgen dat de bekwaamste en meest enthousiaste werknemers in beeld komen?Bof. Het zal uw zoon maar eens zijn die in dat beeldfragment meeloopt en nu zonder er zelf schuld aan te hebben belachelijk wordt gemaakt (onder andere hier dus). Lachen met het Belgische leger als instituut vind ik prima. Maar inzoomen op individuen, en dan zeker als het gaat over potentiële minderjarigen, vind ik goedkoop en misplaatst.
Hij is héél erg gevaarlijk. Maar wat kunnen ze hem doen als ze hem vinden?
Wat heeft ie gedaan, om hem jaren achter slot en grendel te laten plaatsen? Niks toch?
En al zeker niet in BE, waar de straffen zowiezo al lachwekkend zijn ..

Ik wist niet dat vlaams belang uberhaupt iets te zeggen had , ik leer bij.Ja, maar dit is gewoon het belemmeren van het democratisch proces. En dan zijn mensen verbaasd waarom ik zo hevig fulmineer tegen die partij. Het is natuurlijk ook al van een bijzondere ironie dat VB de voorzitter levert van die commissie Radicalisering natuurlijk.
Het ergste is dan nog, diegene die het oorspronkelijke bericht had gedeeld, is mijn beste kameraad zijn vrouw.Vooral als er nu naar buiten komt dat er mogelijk wel een boobytrap verbonden was aan zijn wagen.
Zouden ze nog allemaal zo pro zijn mochten er al onschuldige slachtoffers gevallen zijn?...
Ik las het ook net, maar het is alleen dat woordje "terrorisme" dat het hem doet, want voor verboden wapenbezit en poging tot moord, zijn de straffen in ons land véél te min hoor.
Zegt dat ge morgen op de koffie moet bij Jurgen, en dat ge nog lieslaarzen moet gaan kopen, met dat nat voorjaar ook... Hoe, opwarming van de aarde?Het kan nog erger, morgen zou ik daar op bezoek gaan, nu is mijn goesting hierin wel compleet weg.
breaking
Van Quickenborne: "Gezochte militair lag maandag 2 uur op de loer bij doelwit", ging om Van Ranst, verneemt VRT NWS
![]()
Van Quickenborne: "Gezochte militair lag maandag 2 uur op de loer bij doelwit", ging om Van Ranst, verneemt VRT NWS
De minister van Justitie benadrukt dat de beroepsmilitair die nu al dagenlang wordt opgespoord niet toevallig op de terroristenlijst van OCAD staat.www.vrt.be
Zoals ik het versta heeft dat niet veel zin, want het is hun bevoegdheid niet? Waarom zou je dan begot die praatbarak opstarten als je er toch niets mee kunt realiseren. Als het effectief fout is wat dieje van VB zegt, dat het wel hun bevoegdheid is, dan is het incorrect wat dieje van VB zegt en mag die voor mijn part gerust ontslagen worden omdat hij zijn taak niet doet. Maar anders heeft die toch gewoon gelijk. Wacht af op de federale analyse. En eens zij daarmee rond zijn, doe dat uw taak erin voor de toekomstige preventie hierin. Maar je gaat toch niet effe holderdebolder zonder deftige informatie even beginnen wat te gaan zeveren? Welk nut heeft dat nu...En ondertussen weigert Vlaams Belang, die de voorzitter levert voor de commissie Radicalisering in het Vlaams Parlement, om - ondanks de vraag van N-VA, Groen en sp.a - die commissie samen te roepen zodat ze het over de zaak Conings kunnen hebben.
Waren niet zijn kinderen had ik verstaan. Waren de kinderen van zijn nieuwe vriendin. Hij was dus pluspapa...Het enige die bizar is, is dat hij zomaar zijn kinderen kan achterlaten. Maar aan een andere kant, gasten die zulke missies gedaan hebben zijn ook niet de doorsnee gezinsvader.
zouden zijn naaste collegas geen ondervraging krijgen of die meer weten ?Precies of ze gaan die ooit nog vinden. Die zit al lang in het buitenland met wat hulp van enkele legervrienden.
Precies of er zou daar niemand zijn waarmee die goed overeen komt en die dezelfde gedachtengang heeft.
Die gasten die samen met hem op missie geweest zijn hebben een betere band met elkaar dan dat ze met hun eigen familie hebben.
Het enige die bizar is, is dat hij zomaar zijn kinderen kan achterlaten. Maar aan een andere kant, gasten die zulke missies gedaan hebben zijn ook niet de doorsnee gezinsvader.
Zijn naasten wel.zouden zijn naaste collegas geen ondervraging krijgen of die meer weten ?
+ dat hij schietlessen gaf. Bijna iedere militair kent hem dus. De enigen die je nog zou kunnen vertrouwen zou de politie zijn, maar zij gaan een getrainde militair zoals hem nooit van zijn leven vinden.Zijn naasten wel.
Maar als ik de openlijke steunbetuigingen zie van quasi elke militair die ik ken...
Zijn naasten wel.
Maar als ik de openlijke steunbetuigingen zie van quasi elke militair die ik ken...
Bron? Op basis van wat?Riskeert blijkbaar 40 tot 50 jaar cel...
Benieuwd hoeveel die moordenaar van Sofie Muylle zal krijgen en wanneer hij vervoegt vrij komt.
Vrt journaal, komt nu ook poging tot moord bij de aanklachtenBron? Op basis van wat?