Green Mamba
Well-known member
Eerst die schetsvertoning van zijn partner en nu dit. Nope, die gaat niet direct weer thuis binnenvallen met het excuus dat hij de tijd uit het oog is verloren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bagatelliseren of in de juiste context plaatsen?
Ik vind een politieke partij die zo'n dingen doet met hun overheidsdotatie erger dan een adviseur die als privépersoon zijn mond niet kan houden.
Verder mag je ook eens stoppen met hier alles persoonlijk op te nemen en het slachtoffer uit te hangen. "Nog even en we zijn allemaal VB-aanhangers", ook nog niet gestorven van mensen woorden in de mond te leggen precies.
Dus ze gaan er nu van uit dat hij ergens in de zetel zit tv te kijken.Wat was da die live boodschap.
"we vinden u ni Jurgen, wilde gij miss tot bij ons komen?"

Als ge denkt dat Vlaams Belang enkel groter aan het worden is door facebook reclame dan erkent ge problemen precies ook nog niet.Maat het is dankzij 'frisse' Facebook reclame dat ze zo groot aan het worden zijn.
Dat is mssh de reden dat men hem nog niet gevonden heeft, men heeft het hem nog niet vriendelijk gevraagd.Wat was da die live boodschap.
"we vinden u ni Jurgen, wilde gij miss tot bij ons komen?"

Als ge denkt dat Vlaams Belang enkel groter aan het worden is door facebook reclame dan erkent ge problemen precies ook nog niet.
.Naar wat ik heb gehoord zou hij 2x aan het politiekantoor zijn geweest om zich over te geven, maar daar was niemand omdat ze allemaal in het bos zatenDat is mssh de reden dat men hem nog niet gevonden heeft, men heeft het hem nog niet vriendelijk gevraagd.![]()

Wtf heeft justitie hier mee te maken?Conings mag toch van geluk spreken dat justitie hier zo laks en soepel is.
Wtf heeft justitie hier mee te maken?
En waarom is de politie laks en soepel in deze affaire?moest de politie zijn
moest de politie zijn
Als ze Jurgen vinden en ze hem een zwaardere straf zouden geven dan Marc (Dutroux) dan gaat dat "als voorbeeld stellen" toch gewoon averechts werken?Al denk ik wel dat justitie in Jurgen zijn geval een voorbeeld zal willen stellen

En waarom is de politie laks en soepel in deze affaire?
Net zoals als ze hem niet zouden straffen. Zolang er als bij staat kunnen we eigenlijk niet oordelen en hoeven we ons zeker geen zorgen maken.Als ze Jurgen vinden en ze hem een zwaardere straf zouden geven dan Marc (Dutroux) dan gaat dat "als voorbeeld stellen" toch gewoon averechts werken?![]()
Ik zie het verband niet.Een serieuze booby trap gemaakt, lichte maar krachtige artillerie mee (als we de politici mogen geloven). Nog altijd niet gevonden en de wandelaars mogen weer het park in. Dan een oproep aan Jürgen van het parket ..
Indertijd van 6 tot 12 januari 2015 op citytrip geweest in Parijs. Niet normaal die politie wat een pitbulls. Al is de Hebdo aanslag van een ander kaliber.
Ik zie het verband niet.
Aach dat is het verbandCriminelen hebben hier geen schrik van de politie en de gevolgen achteraf.