Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Eerst die schetsvertoning van zijn partner en nu dit. Nope, die gaat niet direct weer thuis binnenvallen met het excuus dat hij de tijd uit het oog is verloren.

Bagatelliseren of in de juiste context plaatsen?
Ik vind een politieke partij die zo'n dingen doet met hun overheidsdotatie erger dan een adviseur die als privépersoon zijn mond niet kan houden.

Verder mag je ook eens stoppen met hier alles persoonlijk op te nemen en het slachtoffer uit te hangen. "Nog even en we zijn allemaal VB-aanhangers", ook nog niet gestorven van mensen woorden in de mond te leggen precies.

Tja, dan moet je toch eens naar De Afspraak op Vrijdag kijken van afgelopen week. Tom Van Grieken heeft daar toch wel enkele spijkers met koppen geslagen (al was Fouad Gandoul zoals altijd wanneer die er is, de beste gast) je kan VB verwijten dat ze veel inzet op sociale media, maar in de klassieke media komen ze proportioneel tot hun stemmenaantal behoorlijk weinig aan bod. Dus in die context zou een verbod van politieke partijen om sociale media te gebruiken neerkomen op quasi-censuur in het voordeel van de klassieke partijen.

Dat geldt overigens niet alleen voor VB maar ook voor PvdA. Je kan zelfs hetzelfde zeggen wanneer elfjes zoals de Open-VLD de partijsubsidies opportunistisch willen begrenzen met een maximumbedrag zodat enkel de N-VA getroffen wordt.

Als ge denkt dat Vlaams Belang enkel groter aan het worden is door facebook reclame dan erkent ge problemen precies ook nog niet.

Geen idee, ik merk gewoon dat er overal veel verzuring is en dat het met Corona erger geworden is. Al betrap ik mezelf er soms ook op😄.

moest de politie zijn

Ik denk eerlijk gezegd dat de politie , naargelang hun middelen die ze hier krijgen, nog niet de slechtste zijn van de klas. Het is wat erna gebeurd dat vaak wenkbrauwen doet fronsen.
Al denk ik wel dat justitie in Jurgen zijn geval een voorbeeld zal willen stellen

En waarom is de politie laks en soepel in deze affaire?

Een serieuze booby trap gemaakt, lichte maar krachtige artillerie mee (als we de politici mogen geloven). Nog altijd niet gevonden en de wandelaars mogen weer het park in. Dan een oproep aan Jürgen van het parket ..

Indertijd van 6 tot 12 januari 2015 op citytrip geweest in Parijs. Niet normaal die politie wat een pitbulls. Al is de Hebdo aanslag van een ander kaliber.

Als ze Jurgen vinden en ze hem een zwaardere straf zouden geven dan Marc (Dutroux) dan gaat dat "als voorbeeld stellen" toch gewoon averechts werken? :unsure:
Net zoals als ze hem niet zouden straffen. Zolang er als bij staat kunnen we eigenlijk niet oordelen en hoeven we ons zeker geen zorgen maken.

Een serieuze booby trap gemaakt, lichte maar krachtige artillerie mee (als we de politici mogen geloven). Nog altijd niet gevonden en de wandelaars mogen weer het park in. Dan een oproep aan Jürgen van het parket ..

Indertijd van 6 tot 12 januari 2015 op citytrip geweest in Parijs. Niet normaal die politie wat een pitbulls. Al is de Hebdo aanslag van een ander kaliber.
Ik zie het verband niet.

De eerste keer de HLN-website in deze layout. Kwestie dat Jürgen het goed kan zien :laugh:

K0Qp4MV.jpg

Terug
Bovenaan