Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Als ze hem een straf geven hoger dan de gemiddelde teruggekeerde Syriëstrijder tot nu toe gekregen heeft (lees: max. 5 jaar) zal dat averechts zijn wat mij betreft. Al mag normaliter wat mij betreft voor een militair een strengere standaard gelden - cfr. militaire rechtbank - maar de media en de partijpolitieke elite - à la de huichelaars zoals Egbert Lachaert van deze wereld - wilt hem als een terrorist labellen, tja: geef hem dan maar maximum de zwakke straf die we aan terroristen tot dusver gegeven hebben zou ik zeggen.

Abdeslam hebben ze overigens nog altijd niet voor het gerecht gebracht voor de aanslagen in Brussel. Een optimist zou er misschien grondigheid van Justitie in kunnen zien, een realist of cynicus ziet vooral een traagwerkend en falend Justitie-apparaat.

Een M72, een P90 en een 57 + granaten. Als zo'n persoon dat heeft gepakt roep je toch over gans het land de noodtoestand uit?

De eerste keer de HLN-website in deze layout. Kwestie dat Jürgen het goed kan zien :laugh:

K0Qp4MV.jpg
Ironisch genoeg zit ie vast al bij iemand die hij voldoende in vertrouwen neemt om niet te lekken naar de politie en gerecht.

Een M72, een P90 en een 57 + granaten. Als zo'n persoon dat heeft gepakt roep je toch over gans het land de noodtoestand uit?
Mijn nonkel (sinds kort op pensioen) heeft als militair in Leopolsburg gewerkt. Of te wel heeft iemand (of meerdere mensen) een zware blunder begaan of te wel heeft Jürgen hulp gekregen en NIET alleen gehandeld. Sommige wapens zoals een M72, kan je niet zomaar in de gauwte even meegrabbelen.

Just saying ...

Maar goed, ze hebben al redelijk wat blunders begaan in dit dossier. Ik schrik van niks meer.

Nu gaat het federaal parket over van blaffen naar zalven, hoe belachelijk maakt men zich seg.
Nu gaan we ons op de knieën zetten en smeken dat hij uit de buches komt om zich aan te geven. Ja, dat zal hij zeker doen jongens. Heel die persconferentie was om te lachen.

Station Brussel-Noord geëvacueerd: persoon dacht Conings te hebben gespot
Hoe debiel moet je zijn om te denken dat iemand die zich al dagenlang weet schuil te houden en de meest gezochte persoon in het land is opeens in het station zou rondlopen? *facepalm*

Als ze hem een straf geven hoger dan de gemiddelde teruggekeerde Syriëstrijder tot nu toe gekregen heeft (lees: max. 5 jaar) zal dat averechts zijn wat mij betreft. Al mag normaliter wat mij betreft voor een militair een strengere standaard gelden - cfr. militaire rechtbank - maar de media en de partijpolitieke elite - à la de huichelaars zoals Egbert Lachaert van deze wereld - wilt hem als een terrorist labellen, tja: geef hem dan maar maximum de zwakke straf die we aan terroristen tot dusver gegeven hebben zou ik zeggen.

Abdeslam hebben ze overigens nog altijd niet voor het gerecht gebracht voor de aanslagen in Brussel. Een optimist zou er misschien grondigheid van Justitie in kunnen zien, een realist of cynicus ziet vooral een traagwerkend en falend Justitie-apparaat.
Nogal makkelijk om te zeuren over de traagheid van justitie terwijl het toch goed genoeg geweten is dat ze al jaren kampen met een gebrek aan budget.

Mja. Het duurt lang omdat men grondig wil zijn. Eén domme fout op een vrijdagavond en twee jaar later gebruikt een geslepen advocaat dat om heel het proces kapot te maken op grond van procedurefouten.

Hoe debiel moet je zijn om te denken dat iemand die zich al dagenlang weet schuil te houden en de meest gezochte persoon in het land is opeens in het station zou rondlopen? *facepalm*
Ik ben toch eens benieuwd. Stel ik ben de meest gezochte terrorist van België. Ik doe een pruik op, ik doe wat smink op, en ik ga rustig de krant lezen op een bankje in Brussel Noord.

Ik ben benieuwd hoelang het zou duren voor ze dat zouden door hebben? Een uur? Een dag? Of lukt het mij om daar een week te zitten?
Want ja, waarom zou ik zo dom zijn daar rustig te gaan zitten (terwijl héél België mij zoekt)? :unsure: Dat zou te simpel zijn!

Zowat elk woord uit zijn facebookpost klopt niet, hij was zelfs niet aanwezig bij de huiszoeking, dat er een hoop figuren zijn woorden wel geloven, kan ik nog aannemen, maar hier op dit forum had ik toch beter verwacht. Die huiszoeking is wel enigszins anders verlopen, zonder hier verder over uit te weiden.

Net aan het denken. We missen een militair met wapens/terrorist die een aanslag wil plegen.

Hij is een heel hevige Anderlecht supporter (zie tatoeage)
Op dit moment is er een grote mensenmassa op de been in Brugge voor de landstitel

Donker, veel lawaai, veel volk, veel zat volk wss

Hou je niet voor mogelijk wat daar allemaal staat in die 'Als 1 Man Achter Jurgen' groep op FB; massa's mensen die zich niet kunnen uiten met een totaal onrealistisch beeld over politiek en Covid... Moeten maar een paar zotten mekaar aansteken en dat ontploft.

Net aan het denken. We missen een militair met wapens/terrorist die een aanslag wil plegen.

Hij is een heel hevige Anderlecht supporter (zie tatoeage)
Op dit moment is er een grote mensenmassa op de been in Brugge voor de landstitel

Donker, veel lawaai, veel volk, veel zat volk wss
Denk dat die wat anders te doen heeft dan Brugge fans aan te vallen :rofl:
Vermoed dat moslims/virologen/politiekers nog altijd target nummer 1 zijn

Criminelen hebben hier geen schrik van de politie en de gevolgen achteraf.
Lol en in Frankrijk wel? Dan ga je best eens een paar documentaires bekijken over de banlieues het is daar nog 10x slechter dan hier. En de enige reden dat het krapuul geen respect heeft is omdat ze door justitie niet gestraft worden.

Wat moeten ze dan doen? Hen de kop inslaan met de matrak? Wees maar zeker dat er veel zijn die niet liever zouden willen, maar dan worden ze zwaarder gestraft dan het krapuul zelf.

En wat zou de politie gaan doen tegen een getrainde militair die extreme missies gedaan heeft en dan nog een sniper is ook= getraind om lange tijd te overleven zonder middelen in het wild en onzichtbaar te blijven.

Nee die opleiding krijgen ze niet bij de politie, maar waarschijnlijk is dat omdat je zoiets niet iedere dag voor hebt.

Die oproep van die federaal procureur "contacteer iemand aub", dat is toch toevallig niet in de hoop om een gsm-signaal te kunnen oppikken ofzo? :unsure:

Dat vind ik nu toch ook wel vrij wanhopig overkomen eigenlijk...

Die oproep van die federaal procureur "contacteer iemand aub", dat is toch toevallig niet in de hoop om een gsm-signaal te kunnen oppikken ofzo? :unsure:

Dat vind ik nu toch ook wel vrij wanhopig overkomen eigenlijk...
Waarschijnlijk wel :p. Komt inderdaad super wanhopig over. Denk dat ze daar echt panikeren omdat die gast slimmer is dan heel het team van de nationale veiligheid :p

Ik ben toch eens benieuwd. Stel ik ben de meest gezochte terrorist van België. Ik doe een pruik op, ik doe wat smink op, en ik ga rustig de krant lezen op een bankje in Brussel Noord.

Ik ben benieuwd hoelang het zou duren voor ze dat zouden door hebben? Een uur? Een dag? Of lukt het mij om daar een week te zitten?
Want ja, waarom zou ik zo dom zijn daar rustig te gaan zitten (terwijl héél België mij zoekt)? :unsure: Dat zou te simpel zijn!
Daar zeg je het net, dan zou je u vermommen.

Deze persoon heeft Conings ‘herkend’, dus dan leek die persoon op de foto’s in de krant. Dus nog debieler want Conings zou nooit herkenbaar in het station lopen.

Terug
Bovenaan