Als ze hem een straf geven hoger dan de gemiddelde teruggekeerde Syriëstrijder tot nu toe gekregen heeft (lees: max. 5 jaar) zal dat averechts zijn wat mij betreft. Al mag normaliter wat mij betreft voor een militair een strengere standaard gelden - cfr. militaire rechtbank - maar de media en de partijpolitieke elite - à la de huichelaars zoals Egbert Lachaert van deze wereld - wilt hem als een terrorist labellen, tja: geef hem dan maar maximum de zwakke straf die we aan terroristen tot dusver gegeven hebben zou ik zeggen.
Abdeslam hebben ze overigens nog altijd niet voor het gerecht gebracht voor de aanslagen in Brussel. Een optimist zou er misschien grondigheid van Justitie in kunnen zien, een realist of cynicus ziet vooral een traagwerkend en falend Justitie-apparaat.
Abdeslam hebben ze overigens nog altijd niet voor het gerecht gebracht voor de aanslagen in Brussel. Een optimist zou er misschien grondigheid van Justitie in kunnen zien, een realist of cynicus ziet vooral een traagwerkend en falend Justitie-apparaat.

Dat zou te simpel zijn!
. Komt inderdaad super wanhopig over. Denk dat ze daar echt panikeren omdat die gast slimmer is dan heel het team van de nationale veiligheid