Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week wel nog hoor, nu allicht niet meer na zijn laatste stunt. Door dat laatste twijfel ik eigenlijk of hij nog verder kan in zijn positie, toch de publiekelijke versie ervan. Hiervoor was mijn antwoord uiteraard ja, om de redenen die hier al aangehaald zijn, ook al zei hij domme dingen voor mij. Maar als ge dit soort trolgedrag tentoonspreidt in deze kritieke situatie en dat zelfs bevestigd wordt door en op het grootste medium van het land, dan lijkt het me dat ge een grens gepasseerd zijt en dat dat aan u plakt als woordvoerder/adviseur/spreekbuis in een crisis die toch ook grotendeels politiek is.Ik denk niet dat dat eigenlijk ooit in vraag gesteld geweest is. Je hebt liefhebbers van de man en tegenstanders maar niemand kan ontkennen dat het dom is om zo olie op het vuur te gieten. Dat betwijfelt niemand volgens mij.
Ik ga u hier willekeurig citeren omdat het over het onderzoek zelf gaat en gij zo een coole pie zijt, dus zie het niet als een directe reply op u. Ik weet niet of het specifiek over "blunder" gaat, maar ik vermoed dat het eerder het gevoel van geen spoor hebben of zelfs amateurisme is. Eerst met 400 man dat bos en park uitkammen en dan niets vinden, weekje wachten en dan weer terug ter plekke met pantservoertuigen terwijl er de voorbije dagen nul komma nul te zien was qua bewaking. Ik krijg hier soms wat dingen mee die niet in de media komen van mensen die daar wonen, en professioneel is het toch allemaal niet als ik alles optel. Brieven van de politie in de bus met het verzoek om camerabeelden te delen, maar als ik dan bijvoorbeeld zie dat het trema in Jürgen ontbreekt, de interpunctie niet denderend is of ge naar een speciaal gsm-nummer moet bellen als ik die brief lees, dan begint ge te twijfelen aan de echtheid ervan. Wat later dan effectief politie in burger daar aan de deur om camerabeelden op te vragen omdat ze allicht geen antwoord kregen op die brief. "Alle ingangen worden afgezet" maar ik krijg dan wel een foto van eentje die nog open is terwijl ze daar met honderden agenten en soldatenin de buurt zijn en voorbijrijden ... tja.Is dat een blunder? Ze vinden iets en onderzoeken het. Toch niet heel bijzonder. Eerder de normale manier hoe zoiets werkt. Het zou vooral een blunder zijn moesten ze zonder onderzoek ervanuit gaan dat het sowieso niet van Jürgen was.
Heel plausibel, maar hoe lang wilt hij daar zitten, tot Marc terug thuis is? Ik stel mij ook vragen, was dat dan gepland? If not dan zit die wellicht tussen zijn vriendenlijst op Facebook. Allez, het was nu niet de persoon om dingen in anonimiteit te doen aan zijn twitter te zien. Ik denk dat die vrienden in nood niet meteen uit de lucht in een bos komen vallen. Denk dat de grote vraag is of het nu een lone wolf is of een semi-georganiseerde groep om het niet terreurbeweging te noemen. Als lone wolf overleven in zo'n dichtbevolkt gebied als België is straffe toebak.Of hij heeft onderdak bij een vriend die zijne mond houdt
/anticlimax
Daarop terugkomend. Ontzettend integer man, maar qua charisma en vocabulaire nu ook niet echt om te zeggen van "awel ja, 'k ga dat eens ne keer doen".Beetje zoals Van Leeuw zijn oproep op televisie
Daar mag zijn vrouw hem nu toch een paar kletsen voor rond de oren geven. Lef heeft hij wel, en moest de situatie nu niet zo volatiel zijn is het wel een geniale troll-actie, maar ik denk dat ze daar nu toch best de drankkast weghalen uit dat safe house.
Waarom post je geen bron bij zo'n gerucht?Ze zouden hem dood teruggevonden hebben.. straks persconferentie Parket blijkbaar. Benieuwd of dit klopt en mogelijke gevolgen op het internet
Een kern-eigenschap van een narcist².De man moet begrijpen dat de veiligheidsdiensten die hem en zijn gezin beschermen even veel gevaar lopen als hij. Maar dat dringt duidelijk niet door.
Ze zouden hem dood teruggevonden hebben.. straks persconferentie Parket blijkbaar. Benieuwd of dit klopt en mogelijke gevolgen op het internet
Via een bevriend journalist. Heb geen officiële link om naar te verwijzen. Vandaar ook 'benieuwd of dit klopt'Waarom post je geen bron bij zo'n gerucht?
1. dat zou me (helaas) zelfs nog niet verbazenHet zou helemaal ironisch zijn mocht het een wandelaar of toevallige passant zijn die hem gevonden heeft.
12u is er persconferentie blijkbaarInfo van?
Dat zou dan wel straf vinden dat ze daar 5 dagen zoeken en em aan zijne auto dood zou hebben gelegen dan
Ik weet niet of je de speuractie van vorige week zo belachelijk dient te maken als een wandelaar hem zou hebben gevonden. Zelfs met 400 man is het Nationaal Park Hoge Kempen een heel groot gebied om iemand te vinden.1. dat zou me (helaas) zelfs nog niet verbazen
2. typisch belgiesch
3. ik hoop op internationale pers dan, want dit zou te mooi zijn om weg te steken
Een hele heisa om "niks" misschien maar ondertussen wel een haatspraakwet aka opruiwet aka subjectieve clusterfuck in de versnelling.Ze zouden hem dood teruggevonden hebben.. straks persconferentie Parket blijkbaar. Benieuwd of dit klopt en mogelijke gevolgen op het internet
Mocht hij inderdaad dood teruggevonden zijn, mag het parket dan met alles naar buiten komen met wat ze tegen hem hadden?Een hele heisa om "niks" misschien maar ondertussen wel een haatspraakwet aka opruiwet aka subjectieve clusterfuck in de versnelling.
De alu-hoedjes die riepen dat men de coronacrisis ging misbruiken om mensen nog meer te onderdrukken zullen blij zijn...
Uw laatste zin is nu wel gewoon een feit hoor.Een hele heisa om "niks" misschien maar ondertussen wel een haatspraakwet aka opruiwet aka subjectieve clusterfuck in de versnelling.
De alu-hoedjes die riepen dat men de coronacrisis ging misbruiken om mensen nog meer te onderdrukken zullen blij zijn...