Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Tim Declercq met een drinkbus van jumbo.
Dat is een bus die je graag afgeeft als je ziet hoeveel werk die man verzet :P

Zo eens een ploeg met een niet zwart regenvestje zou leuk zijn :unsure:

Tis al erg genoeg dat de helft van de ploegen met een blauw zwarte tenue rijden.

Tis al erg genoeg dat de helft van de ploegen met een blauw zwarte tenue rijden.
Reden is omdat die membranen kleuren niet zo eenvoudig is, bij sommige zelfs onmogelijk.
Shakedry kan je bijvoorbeeld niet conventioneel kleuren.

Begint nu nog te zingen ook :laugh:

:s gelukkig was ik net even weg dat heb ik dus gelukkig gemist

Nu jammer genoeg weer een kerkhof dus kan hij weer beginnen

Daarom hou ik dus niet van dit weer. Geef me maar een zonnetje zodat ze mooi herkenbaar rondrijden.

Over wat moeten ze anders een kleine 3u lullen? Lijkt mij ook niet zo evident om een ganse aflevering vol te praten. En anders is er nog Eurosport! :unsure:

Over wat moeten ze anders een kleine 3u lullen? Lijkt mij ook niet zo evident om een ganse aflevering vol te praten. En anders is er nog Eurosport! :unsure:

Ze kunnen van de tijd gebruik maken om renners te leren herkennen. Het is Kirch, pec Kirch achnee het is Holen :sarcastic:

Het gaat me ook minder om het vermelden maar die Karl is zo'n emo daar heb ik het moeilijker mee

Ola Pedersen die is in zijn sas. Ooit 2e in de RVV die zou toch ook nog eens in de Ronde moeten kunnen meedoen.

Dit is toch raar van Jakobsen, als die goed is moet die sparen voor de sprint dus als die niet goed is ligt hij er straks toch gewoon af.

Dit is toch raar van Jakobsen, als die goed is moet die sparen voor de sprint dus als die niet goed is ligt hij er straks toch gewoon af.

Iemand moet mee zijn natuurlijk. Lijkt me wel eerder een taak voor Lampaert en Senechal maar of die goed genoeg zijn is maar de vraag.

Jakobsen moet eens op pad gaan met Remco voor zijn aerodynamica :unsure:

Echt hé is precies of die zich recht zet, ik dacht hij geeft het op zet zich rechtop maar dat is blijkbaar gewoon zijn stijl.

ik hoop echt dat VA zich hier geen ziekte opraapt… want zit nu toch in een peleton dat geen koers meer maakt, veel kans om kou te pakken

Terug
Bovenaan