Pieterjan94
Well-known member
Greg Van Avermaet rijdt volgens Karl bij Astana, we leren weer iets bij!
Vorige week zeiden ze dat ze info kregen van collega Tine(?). Hannes Tahon is vervangen???
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Greg Van Avermaet rijdt volgens Karl bij Astana, we leren weer iets bij!
omg wie dacht ook dat het een goed idee was om zo'n drama queen als Karl dit allemaal te laten becommentatoren

Reden is omdat die membranen kleuren niet zo eenvoudig is, bij sommige zelfs onmogelijk.Zo eens een ploeg met een niet zwart regenvestje zou leuk zijn
Tis al erg genoeg dat de helft van de ploegen met een blauw zwarte tenue rijden.
Begint nu nog te zingen ookomg wie dacht ook dat het een goed idee was om zo'n drama queen als Karl dit allemaal te laten becommentatoren

Begint nu nog te zingen ook![]()
gelukkig was ik net even weg dat heb ik dus gelukkig gemistZo eens een ploeg met een niet zwart regenvestje zou leuk zijn
Tis al erg genoeg dat de helft van de ploegen met een blauw zwarte tenue rijden.

Over wat moeten ze anders een kleine 3u lullen? Lijkt mij ook niet zo evident om een ganse aflevering vol te praten. En anders is er nog Eurosport!![]()
Dit is toch raar van Jakobsen, als die goed is moet die sparen voor de sprint dus als die niet goed is ligt hij er straks toch gewoon af.
Jakobsen moet eens op pad gaan met Remco voor zijn aerodynamica![]()
Wat is QS aan het doen zeg?
Op die manier zijn die gewoon gaan vliegen hé...