Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Ze zullen dat groepje wel laten terugkeren zeker? Volgende Kemmel knalt hij ze er toch weer af, als het moet.

Tis precies van niet kunnen bij de rest, bijna een minuut. Als ze nog terugkomen, gaan ze bij de volgende passage van de Kemmel met knikkende knieën starten ...

Rinus Michels zou zeggen”wielrennen is een sport waar 200 mensen een wedstrijd fietsen en iemand van Jumbo-Visma wint”

Allez Karl heeft toch kanker eens kunnen vernoemen.

Jammer van Vermeersch, laat ons hopen dat die in Roubaix minder pech kent.

Zal wel gegund worden aan Laporte zeker aangezien Wout E3 al heeft? (en Wevelgem al gewonnen heeft).
Ik zou als kopman toch echt niet zo maar een Gent-Wevelgem weggeven, zeker niet als je zelf de sterkste in koers bent. Het zou natuurlijk allemaal een pak makkelijker zijn als Laporte het vorig jaar had afgemaakt.

Zal wel gegund worden aan Laporte zeker aangezien Wout E3 al heeft? (en Wevelgem al gewonnen heeft).
Dat weet ik toch zo niet... Ik zie Van Aert (die ook gewoon de sterkste man in koers is) niet zomaar de overwinning weggeven in een WT-wedstrijd, na een wedstrijd van 250 km in hondenweer.

Een ritje cadeau doen in P-N waar je even 10 km moet knallen, ok... maar in deze situatie? hmm...

Ik zou dat ook niet doen voor alle duidelijkheid hé. Maar het zou me niet verbazen als het toch gebeurd.

EDIT: ah hij gaat hem lossen :biglaugh: Als hij hem laat terugkomen zal Wout het wel winnen inderdaad. NU kun je dat niet meer gunnen.

Wat rijden ze nu allemaal een voor een in die achtervolging alsof ze op hun eentje kans maken. Een peloton maakt misschien nog 10% kans om die 2 ooit terug te zien. Ronddraaien en samenwerken.

Terug
Bovenaan