Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zullen dat groepje wel laten terugkeren zeker? Volgende Kemmel knalt hij ze er toch weer af, als het moet.
Ja ik heb ondertussen mijn mening al moeten herzien. Die zien ze gewoon niet meer terug.Tis precies van niet kunnen bij de rest, bijna een minuut. Als ze nog terugkomen, gaan ze bij de volgende passage van de Kemmel met knikkende knieën starten ...
Jup denk het ook.
Sterksten zijn weg, 't is gedaan.
Zal wel gegund worden aan Laporte zeker aangezien Wout E3 al heeft? (en Wevelgem al gewonnen heeft).
Ik zou als kopman toch echt niet zo maar een Gent-Wevelgem weggeven, zeker niet als je zelf de sterkste in koers bent. Het zou natuurlijk allemaal een pak makkelijker zijn als Laporte het vorig jaar had afgemaakt.Zal wel gegund worden aan Laporte zeker aangezien Wout E3 al heeft? (en Wevelgem al gewonnen heeft).
Dat weet ik toch zo niet... Ik zie Van Aert (die ook gewoon de sterkste man in koers is) niet zomaar de overwinning weggeven in een WT-wedstrijd, na een wedstrijd van 250 km in hondenweer.Zal wel gegund worden aan Laporte zeker aangezien Wout E3 al heeft? (en Wevelgem al gewonnen heeft).
Zal wel gegund worden aan Laporte zeker aangezien Wout E3 al heeft? (en Wevelgem al gewonnen heeft).
geeuw
Echt geen fan van dit Jumbo