Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Neen Alaphillipe zit er toch niet bij, nadeel van op een klein scherm te kijken. Maar ze zitten er wel dichtbij.

Alaphilippe zie ik ook niet vooraan die 2e groep niet echt een goed teken.

Vanmarcke wel goed bezig stel u voor

Hey het is nog 67km he mannen! VDP die rijdt rond precies of het is nog amper 5 km .. :tongue:

VDP en VA laat die 3 maar gaan .. waarom niet ??? :tongue:

Krijgen die Pipos eigenlijk geld telkens ze veldrijden vermelden? Alaphilippe pakt een bocht goed ach ja hij heeft een verleden als veldrijder hé. Pogacar valt niet ach ja hij heeft wat veldritten gereden deze winter hé.

Krijgen die Pipos eigenlijk geld telkens ze veldrijden vermelden? Alaphilippe pakt een bocht goed ach ja hij heeft een verleden als veldrijder hé. Pogacar valt niet ach ja hij heeft wat veldritten gereden deze winter hé.

Volgens mij is dat om Roger een plezier te doen

Die mannen moeten alles gewoon kunnen vol lullen he. Verstand hebben hoeft niet. :tongue:

Alaphilippe moet toch iets voor gehad hebben? Zo slecht kan hij nu ook niet zijn om vlak voor de Taaienberg vooraan te zitten en nu nergens meer te bespeuren.

Alaphilippe moet toch iets voor gehad hebben? Zo slecht kan hij nu ook niet zijn om vlak voor de Taaienberg vooraan te zitten en nu nergens meer te bespeuren.

Zal wel lek gereden zijn zoals Vermeersch hé. Als je daar lek rijdt, is uw koers gewoon gedaan normaal gezien. Je kan inderdeed niet gaan van top 20 aan de voet naar niet in de eerste 60 ofzo.

Jawadde Van Der Poel weer een bom!
En straks nog winnen? Dat zou straf zijn want hij verbruikt veel nutteloze energie, zover van de finish.

Maar ja, anderzijds .. deze wedstrijd is ook maar een 'training' voor de ronde hé. Het is straks de ronde die echt telt. ;)
Je kan hier ook even testen wie goed is en wie niet .. VDP en VA lijken me allebei erg sterk voor het echte werk.

Van Aert wel vlotjes mee altijd
Bwa, écht vlot vind ik dat toch niet. Tenzij hij weet dat hij die piekacceleratie niet heeft en iets meer tijd neemt om op te trekken. vdP toch beste indruk tot hiertoe voor mij

En straks nog winnen? Dat zou straf zijn want hij verbruikt veel nutteloze energie, zover van de finish.
Tis niet VA en Pogacar die inspanningen niet moeten doen natuurlijk... zeker op de Taaienberg heb je weinig voordeel aan in het wiel zitten.

Beslissende vlucht is weg. SA Andersen toch wel een schot in de roos voor Alpecin. Goed dat die weg is bij DSM.

Andere Belgische ploegen weg geblazen, al dan niet door pech misschien.

Maar ja, anderzijds .. deze wedstrijd is ook maar een 'training' voor de ronde hé. Het is straks de ronde die echt telt. ;)
Je kan hier ook even testen wie goed is en wie niet .. VDP en VA lijken me allebei erg sterk voor het echte werk.
Winnen, ja ik weet het niet...
Ze hebben allebei nog een helper mee ook, ideale situatie wel.
Quickstep de verliezer vandaag toch

Beslissende vlucht is weg. SA Andersen toch wel een schot in de roos voor Alpecin. Goed dat die weg is bij DSM.

Andere Belgische ploegen weg geblazen, al dan niet door pech misschien.
VA nog een ploegmaat er bij, VDP ook nog eentje en de anderen die er nog bij zijn hebben hier ook baat bij.
Ik denk dat ze inderdaad weg zijn.

Terug
Bovenaan