Het komt wel terug samen. Als je pech hebt, dan kan dit beter nu gebeuren he.Alaphilippe toch mee vanvoor nu denk ik? Net komen aansluiten volgens mij.
Nu kan je nog terugkomen. Straks niet meer als de echte finale begint.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het komt wel terug samen. Als je pech hebt, dan kan dit beter nu gebeuren he.Alaphilippe toch mee vanvoor nu denk ik? Net komen aansluiten volgens mij.
Krijgen die Pipos eigenlijk geld telkens ze veldrijden vermelden? Alaphilippe pakt een bocht goed ach ja hij heeft een verleden als veldrijder hé. Pogacar valt niet ach ja hij heeft wat veldritten gereden deze winter hé.
Volgens mij is dat om Roger een plezier te doen
, ik krijg het ervanDie mannen moeten alles gewoon kunnen vol lullen he. Verstand hebben hoeft niet.Krijgen die Pipos eigenlijk geld telkens ze veldrijden vermelden? Alaphilippe pakt een bocht goed ach ja hij heeft een verleden als veldrijder hé. Pogacar valt niet ach ja hij heeft wat veldritten gereden deze winter hé.

Alaphilippe moet toch iets voor gehad hebben? Zo slecht kan hij nu ook niet zijn om vlak voor de Taaienberg vooraan te zitten en nu nergens meer te bespeuren.
En straks nog winnen? Dat zou straf zijn want hij verbruikt veel nutteloze energie, zover van de finish.Jawadde Van Der Poel weer een bom!

Bwa, écht vlot vind ik dat toch niet. Tenzij hij weet dat hij die piekacceleratie niet heeft en iets meer tijd neemt om op te trekken. vdP toch beste indruk tot hiertoe voor mijVan Aert wel vlotjes mee altijd
Tis niet VA en Pogacar die inspanningen niet moeten doen natuurlijk... zeker op de Taaienberg heb je weinig voordeel aan in het wiel zitten.En straks nog winnen? Dat zou straf zijn want hij verbruikt veel nutteloze energie, zover van de finish.
Winnen, ja ik weet het niet...En straks nog winnen? Dat zou straf zijn want hij verbruikt veel nutteloze energie, zover van de finish.
Maar ja, anderzijds .. deze wedstrijd is ook maar een 'training' voor de ronde hé. Het is straks de ronde die echt telt.
Je kan hier ook even testen wie goed is en wie niet .. VDP en VA lijken me allebei erg sterk voor het echte werk.

VA nog een ploegmaat er bij, VDP ook nog eentje en de anderen die er nog bij zijn hebben hier ook baat bij.Beslissende vlucht is weg. SA Andersen toch wel een schot in de roos voor Alpecin. Goed dat die weg is bij DSM.
Andere Belgische ploegen weg geblazen, al dan niet door pech misschien.