Enj0i^
Active member
Zou ook maar raar zijn dat het opeens 5 min stil is.Kan die Karl toch geen vijf minuten zwijgen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ook maar raar zijn dat het opeens 5 min stil is.Kan die Karl toch geen vijf minuten zwijgen![]()
In before de obligatoire Wout Van Choke postsZou van Aert al zenuwen hebben voor de sprint tegen z'n archnemesis?

Met het risico dat als ze toch samenwerken hij zichzelf helemaal opblaast, die twee niet meer willen rijden en de rest gewoon terugkomt.Als pogi wegknalt uit de rug wint die gewoon. Geen crosser die er achter zou gaan. De ene crosser zou door de andere worden teruggehaald
Zou van Aert al zenuwen hebben voor de sprint tegen z'n archnemesis?
Tenzij Remco Roglic oprolt, dan geeft hij hier geen moer om. Maar er gaan er wel een aantal moeten beginnen vrezen voor hun contract voor volgend jaar denk ik.Toch pijnlijk dat zowel in groep 1 als 2 niemand van Quickstep zit. Patrick zal pissed zijn vanavond.
Toch pijnlijk dat zowel in groep 1 als 2 niemand van Quickstep zit. Patrick zal pissed zijn vanavond.
Movistar wel heel sterk zeg. Die Jorgensen gene gewone.
Ook in Parijs Nice heel goed!Ik dacht dat het een puncher/klimmer was die won onlangs nog de ronde van Oman tegen Vansevenant (1 seconde), een Amerikaan bij een Spaanse ploeg vreemde combo maar het werkt wel.
Asgreen en Alaphilippe hebben nog een jaar, Lampaert nog 2 zelfs, maar Ballerini en Senechal dat zou wel eens einde verhaal kunnen zijn.Evenepoel zal sebiet de pijn wel verzachten
Nee ik weet niet of die mannen einde contract zijn Lampaert nog maar een nieuw getekend maar er zullen er toch een paar iets moeten tonen de komende weken of het zou wel eens het laatste seizoen kunnen zijn.
WVA nu ook al twee keer E3 gewonnen!
Ging over podiumsIk dacht ook dat hij dat zei. Ik dacht ik hem mishoorde (want ben hier weer bezig met meerdere zaken tegelijk) die kent er toch eigenlijk weinig van hé