Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Als pogi wegknalt uit de rug wint die gewoon. Geen crosser die er achter zou gaan. De ene crosser zou door de andere worden teruggehaald

De stervende zwanen daarachter doen nog alle moeite van de wereld om die minuut nog dicht te fietsen.
(Knechten opsoeperen)

Dus VDP, VA en Pogacar gaan nog wel even moeten blijven ronddraaien.

Als pogi wegknalt uit de rug wint die gewoon. Geen crosser die er achter zou gaan. De ene crosser zou door de andere worden teruggehaald
Met het risico dat als ze toch samenwerken hij zichzelf helemaal opblaast, die twee niet meer willen rijden en de rest gewoon terugkomt.
(Groepje met Mohoric)

Dat kan hij toch nooit riskeren zo ver van de finish?

Het kan goed zijn dat hij nog aanvalt (en wint), maar toch eerder binnen de laatste kilometers. Nu zeker nog niet.

Laatst bewerkt:
Toch pijnlijk dat zowel in groep 1 als 2 niemand van Quickstep zit. Patrick zal pissed zijn vanavond.
Tenzij Remco Roglic oprolt, dan geeft hij hier geen moer om. Maar er gaan er wel een aantal moeten beginnen vrezen voor hun contract voor volgend jaar denk ik.

Toch pijnlijk dat zowel in groep 1 als 2 niemand van Quickstep zit. Patrick zal pissed zijn vanavond.

Evenepoel zal sebiet de pijn wel verzachten :oi22:

Nee ik weet niet of die mannen einde contract zijn Lampaert nog maar een nieuw getekend maar er zullen er toch een paar iets moeten tonen de komende weken of het zou wel eens het laatste seizoen kunnen zijn.

Ik dacht dat het een puncher/klimmer was die won onlangs nog de ronde van Oman tegen Vansevenant (1 seconde), een Amerikaan bij een Spaanse ploeg vreemde combo maar het werkt wel.
Ook in Parijs Nice heel goed!

Evenepoel zal sebiet de pijn wel verzachten :oi22:

Nee ik weet niet of die mannen einde contract zijn Lampaert nog maar een nieuw getekend maar er zullen er toch een paar iets moeten tonen de komende weken of het zou wel eens het laatste seizoen kunnen zijn.
Asgreen en Alaphilippe hebben nog een jaar, Lampaert nog 2 zelfs, maar Ballerini en Senechal dat zou wel eens einde verhaal kunnen zijn.

Terug
Bovenaan