D
Deleted member 3366
Guest
Zowel Van Aert als Roglic geven vandaag een zege cadeau. Da's dominantie op het arrogante af.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, wie wint maakt daarin weinig uit. Ok, de beste man wint nu niet maar goed.
Persoonlijk vind ik dit dan veel mooier dan Vollering en Kopecky die er voor spurten en dan nadien elk in hun hoekje gaat staan... en dan achteraf de winnaar die dan gaat zeggen "zonde, dit had anders gekund..."
Moesten ze nu nog blad steen schaar hebben gedaan ...

Dit dus. Laporte is VA zijn beste meesterknecht, die gast willen ze absoluut niet kwijt. (lees VA wil hem absoluut ook de volgende jaren bij de ploeg).Tcho ja, mooi gebaar toch na die E3 vorig jaar?
Dit zorgt er ook voor dat Laporte op geen enkel moment aan vertrekken gaat denken...
Dat kan ook in andere koersen natuurlijk.Dat denk ik dus ook nu. Klinkt mss wat bijdehand maar af en toe je ploegmakker laten winnen kan geen kwaad. Nu zullen zijn ploegmakkers alles geven voor de kopman, dat kan niet anders.
En G-W wil ik niet laten afzwakken als een kermiskoers. Tis geven en nemen en als dat achteraf loont, dan is dat een mooi gebaar.
Op een palmares staat enkel “wat” en niet “hoe”…Snap vooral niet dat je dit als Laporte zijnde zelf wil. Ik zou het niet willen/kunnen denk ik, zo “winnen”.
Ik zou het nog erger gevonden hebben, mocht Roglic gesprint hebben tegen Evenepoel en won.Zowel Van Aert als Roglic geven vandaag een zege cadeau. Da's dominantie op het arrogante af.
Vanmarcke, bedoel je.Roubaix dus![]()
.
Dat vind ik pas triestig. Er zitten daar ploegen met meerdere rensters in de achtervolging en niemand doet wat.In de vrouwenkoers wordt er ook een cadeau gedaan![]()
Zoals daarnet bij de mannen. Sommigen ploegen zaten daar voor 3de keer Kemmel met 4/5 man. Maar niemand die reedDat vind ik pas triestig. Er zitten daar ploegen met meerdere rensters in de achtervolging en niemand doet wat.
Ze hadden ne nieuwe besteld maar het was 18 maand levertermijnDat is dus krek dezelfde zetel als die van MSR? Is er maar een zetel in gans de wielerwereld of zo? Of is dat een UCI post of iets? Want niet enkel de zetel ziet er hetzelfde uit.

Ze hadden ne nieuwe besteld maar het was 18 maand levertermijn![]()
Word de Ronde docu weer uitgezonden, komende week? Voorlopig nog niets van teruggevonden..

QS fans, waarom gebruikt PatLef Schmid niet in de voorjaarsklassiekers? Die moet daar toch echt goed tot zijn recht komen en die is tenminste goed aan het rijden.