Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Jammer voor Kristof dat het niet regent anders was de winnaar als bekend.

Powless en Honore precies LBL, had ik hier niet verwacht.

En die achtervolgende groep daar verdienen er een pak een schop onder hun kont. Trek zit er naar te kijken en ook Mathews zijn ploeg faalt gewoon. Help dan die Lottos!

Ja, hét loser-teken van vandaag is toch voor Trek. Daarstraks met bijna gans de ploeg lachend over de breedte van de weg. En nu?

En het is lang niet de eerste keer dat ze foute keuzes maken, te laat reageren of achter de feiten aankoersen.

Hoe komt dat Alaphilippe niet mee is? Dat heb ik gemist? Of toch niet goed genoeg?

Ja, hét loser-teken van vandaag is toch voor Trek. Daarstraks met bijna gans de ploeg lachend over de breedte van de weg. En nu?

En het is lang niet de eerste keer dat ze foute keuzes maken, te laat reageren of achter de feiten aankoersen.

Hoe komt dat Alaphilippe niet mee is? Dat heb ik gemist? Of toch niet goed genoeg?

Niet goed genoeg. Benoot trok door en Alaphilippe schudde in 4e positie of zo van nee en zette zich neer.

Kristof dit winnen zou wel echt heerlijk zijn

Ze komen niet dichter :o

In een sprint maakt Pedersen toch gewoon een goeie kans (Philipsen wel nog wat meer maar toch) Trek heeft toch wel iets om voor te rijden.

En Wellens denk nu van even een gat van 30" op zijn eentje dicht te rijden ipv in groep te rijden. :sarcastic:

? Wat is er dan wel veranderd sinds zondag?
In se niet veel, buiten dat ene WVA niet mee rijdt. En vergeleken met de E3 rijden er 3 wereldtoppers niet mee. Met een deelnemersveld als vandaag mag je toch QS verwachten in de voorlinie? Komen gewoon amper in beeld en spelen geen rol van betekenis. De huidige selectie van QS vind ik niet goed genoeg, maar met deze concurrentie zouden ze toch gewoon meer moeten kunnen laten zien dan ze nu doen?

In se niet veel, buiten dat ene WVA niet mee rijdt. En vergeleken met de E3 rijden er 3 wereldtoppers niet mee. Met een deelnemersveld als vandaag mag je toch QS verwachten in de voorlinie? Komen gewoon amper in beeld en spelen geen rol van betekenis. De huidige selectie van QS vind ik niet goed genoeg, maar met deze concurrentie zouden ze toch gewoon meer moeten kunnen laten zien dan ze nu doen?

Op papier wel. Maar de voorbije weken zaten er ook geen QSs na de G3 dus dat die vandaag daar weer ontbreken is geen verrassing. Ik zie ook niet in hoe je dat midden het voorjaar nog gaat recht trekken. Het zit er gewoon niet in. Dat gaat tijd nodig hebben om daar weer een kasseiploeg van te maken en tijd heb je natuurlijk niet.

Nu was vorig jaar ook al gewoon zwak tot slecht in de kasseien koersen dus dit is niet echt een verrassing. Maar de prioriteit ligt nu bij Evenepoel en een ronde ploeg dus ik denk niet dat we de komende jaren veel verbetering gaan zien. Tenzij Asgreen plots weer zijn oude benen vind (ooit 1e en 2e in de RVV dus daar mag je normaal wel wat van verwachten).

UAE ook met sterke tactiek hier zeg. Zaten dichter te komen met Bjerg op kop en dan laat je Wellens dit doen. Heel peloton nu gewoon uitgeteld waarschijnlijk.

Nu was vorig jaar ook al gewoon zwak tot slecht in de kasseien koersen dus dit is niet echt een verrassing. Maar de prioriteit ligt nu bij Evenepoel en een ronde ploeg dus ik denk niet dat we de komende jaren veel verbetering gaan zien. Tenzij Asgreen plots weer zijn oude benen vind (ooit 1e en 2e in de RVV dus daar mag je normaal wel wat van verwachten).
Als zijn renners voor de klassiekers geen reet presteren, dan is dat natuurlijk ook een goed excuus voor Patrickje om te zeggen: Ik smijt er een paar extra buiten = extra budget om Remco te ondersteunen.

Misschien is dat wel zijn masterplan zonder dat hij dit gaat toegeven.

UAE ook met sterke tactiek hier zeg. Zaten dichter te komen met Bjerg op kop en dan laat je Wellens dit doen. Heel peloton nu gewoon uitgeteld waarschijnlijk.

Is dat UAE of gewoon Wellens? Wie denkt er nu van een gat van 30" op zijn eentje dicht te rijden.

Als zijn renners voor de klassiekers geen reet presteren, dan is dat natuurlijk ook een goed excuus voor Patrickje om te zeggen: Ik smijt er een paar extra buiten = extra budget om Remco te ondersteunen.

Misschien is dat wel zijn masterplan zonder dat hij dit gaat toegeven.

Heb je dan een excuus nodig om extra budget te gebruiken om Evenepoel extra te ondersteunen? Evenepoel won vorig jaar een monument een GT en het WK.

Heb je dan een excuus nodig om extra budget te gebruiken om Evenepoel extra te ondersteunen? Evenepoel won vorig jaar een monument een GT en het WK.
Ergens moet hij toch extra budget vinden he. Ik hoop dat Remco door zijn goede resultaten, extra sponsors heeft aangetrokken.
Want vorig jaar zei Patrick toch dat dit NIET gelukt was. (ergens op TV, misschien loog hij maar zo liet hij het toen wel uitschijnen).

Maar ondertussen is er dus waarschijnlijk veel veranderd (door Remco zijn goede resultaten). Al weet ik de boekhouding van het team niet hé.

of niet :D
Powless is de sterkste van dat groepke, watch him.

Heeft chance dat Evenepoel niet mee is :p

Stuyven nu lek nu gaat Trek helemaal niks doen. Die kunnen dus ook nooit een keuze maken tussen Stuyven en Pedersen hé. Mochten vorig jaar niet samen Milaan-San Remo rijden en in de Tour moesten die ook allemaal een kansje krijgen. Trek toch eens een kaart zwakke ploegleiding.

En Karl met zijn Rutte98 slaat er ook nog ferm naast zeg zo'n klassieker.

Alaphilippe kan nog altijd voltijds meesterknecht voor Evenepoel worden hé :tongue:

Die twee voorin zijn toch echt wel sterk... amai

Ik zal nooit snappen waarom teams die meerdere mannen hebben in een 20 man groep twijfelen om te beginnen meewerken van in het begin. Als Jayco, UAE, Bora en Trek meteen hadden beginnen werken samen met Lotto hadden ze die dus gewoon gepakt hé.

Terug
Bovenaan