Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In what universe zijn Powless & Jorgensen hoger in te schatten dan Trentin en Nathan hier?Maar ik snap dit niet. Als Jumbo en UAE nu nog de beste mannen hadden vooraan ok, maar... Ff 3 min geven aan mannen als Kung, Powless, Jorgensen, Asgreen enz...
De manier waarop is wat anticlimax maar veel kwaliteit voorin dus je kan absoluut een mooie winnaar hebben. Zit zelfs een ex winnaar bij. Trentin en Pedersen, grote namen zonder monument voorlopig IIRC
Van Hooydonck zou een geniale winnaar zijn
En anticlimax? Prachtig dat deze 18 mogelijks voor winst gaan rijden!!
Hey voelt toch als een weggegeven ronde door de grote 3.Asgreen ex winnaar en 2e bij zijn debuut. Pedersen ex-WK en 2e bij zijn debuut. Dat zijn toch gewoon mooie winnaars.
Maar ik hoop dat ik fout ben en dat wout wint !
of de zege schenkt aan Laporte of Van Hooydonck
En dan ik moet just niks.
Als hij dat doet heeft hij zo'n big balls dat ik hem als mijn favoriete wielrenner ooit zet.
.Wout gaat niet nog een overwinning weggeven hoor.In what universe zijn Powless & Jorgensen hoger in te schatten dan Trentin en Nathan hier?
Ik ga hier geen geld zetten op wie hier de sterkste is hoor... Pedersen is een rare vogel, hoe goed is Asgreen écht? Kung is altijd goed, waarom niet? Trentin op een goeie dag en Nathan voor eigen rekening zonder een trap te geven. En dan zwijg ik over Cosnefroy...
Powless heeft al meer gewonnen dan NathanIn what universe zijn Powless & Jorgensen hoger in te schatten dan Trentin en Nathan hier?
Ik ga hier geen geld zetten op wie hier de sterkste is hoor... Pedersen is een rare vogel, hoe goed is Asgreen écht? Kung is altijd goed, waarom niet? Trentin op een goeie dag en Nathan voor eigen rekening zonder een trap te geven. En dan zwijg ik over Cosnefroy...

VDP heeft de mannen niet, opgesoupeerd na eerdere inspanningen bij snelle start. Van Aert mss niet goed en ook gevallen. Pogacar zich laten verrassen, teammaat Wellens kwijt en Trentin vooruit gestuurd om te anticiperen.Hey voelt toch als een weggegeven ronde door de grote 3.
In what universe zijn Powless & Jorgensen hoger in te schatten dan Trentin en Nathan hier?