Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

De manier waarop is wat anticlimax maar veel kwaliteit voorin dus je kan absoluut een mooie winnaar hebben. Zit zelfs een ex winnaar bij. Trentin en Pedersen, grote namen zonder monument voorlopig IIRC

Maar ik snap dit niet. Als Jumbo en UAE nu nog de beste mannen hadden vooraan ok, maar... Ff 3 min geven aan mannen als Kung, Powless, Jorgensen, Asgreen enz...
In what universe zijn Powless & Jorgensen hoger in te schatten dan Trentin en Nathan hier?

Ik ga hier geen geld zetten op wie hier de sterkste is hoor... Pedersen is een rare vogel, hoe goed is Asgreen écht? Kung is altijd goed, waarom niet? Trentin op een goeie dag en Nathan voor eigen rekening zonder een trap te geven. En dan zwijg ik over Cosnefroy...

De manier waarop is wat anticlimax maar veel kwaliteit voorin dus je kan absoluut een mooie winnaar hebben. Zit zelfs een ex winnaar bij. Trentin en Pedersen, grote namen zonder monument voorlopig IIRC
Van Hooydonck zou een geniale winnaar zijn 😅

En anticlimax? Prachtig dat deze 18 mogelijks voor winst gaan rijden!!

Asgreen ex winnaar en 2e bij zijn debuut. Pedersen ex-WK en 2e bij zijn debuut. Dat zijn toch gewoon mooie winnaars.
Hey voelt toch als een weggegeven ronde door de grote 3.

Van de drie grote heeft geen enkele mij al een sterke indruk gegeven eigenlijk, integendeel. Soit op de Kwaremont is het nu of nooit.

In what universe zijn Powless & Jorgensen hoger in te schatten dan Trentin en Nathan hier?

Ik ga hier geen geld zetten op wie hier de sterkste is hoor... Pedersen is een rare vogel, hoe goed is Asgreen écht? Kung is altijd goed, waarom niet? Trentin op een goeie dag en Nathan voor eigen rekening zonder een trap te geven. En dan zwijg ik over Cosnefroy...
Wout gaat niet nog een overwinning weggeven hoor.

En Van Hooydonck gaat ook niet winnen. Hun kopman moet terugkomen, dat is duidelijk.

Powless heeft al meer gewonnen dan Nathan :unsure:

Jorgenson was wel de best of the rest in E3 he

Hey voelt toch als een weggegeven ronde door de grote 3.
VDP heeft de mannen niet, opgesoupeerd na eerdere inspanningen bij snelle start. Van Aert mss niet goed en ook gevallen. Pogacar zich laten verrassen, teammaat Wellens kwijt en Trentin vooruit gestuurd om te anticiperen.

Snelle eerste uur met zij en meewind en geen vrijgeleide voor ontsnapping en hectiek met vele valpartijen hakt erin

Ik heb wel ook niet echt het idee dat die kopgroep al alles aan het geven is. Merlier rijd zich bv toch nog niet te pletter.

Ik schat die hoger in ja. Gewoon betere allround renners imo. Of toch Powless zeker. Over Jorgensen is het wat gissen. Maar daar gaat het zelfs niet om. No way dat Jumbo of UAE echt vertrouwen hebben dat die 2 dat kunnen winnen daar vooraan. Zie je nu ook aan UAE dat beginnen rijden is.

Er mogen dan wel wat kleppers in die kopgroep zitten, maar je wilt toch de grote 3 er mee om zien strijden. Hier kan ik voorlopig niet echt van genieten.

Trentin al veel goed geweest in de semi klassiekers voor de Ronde, maar met de Ronde zakt hij er meestal door.. VDP moet straks ontploffen..

Terug
Bovenaan