Voetbal kijken in België

vincentD

New member
Hoi, wie heeft er ervaring met een compleet pakket om voetbal te kijken via streaming dienst of tv box etc. Ik kijk graag premier league en la Liga en onze pintjesleague.
Momenteel betaal ik 25 per maand op Dazn zonder premier league.( Ik ben Proximus klant)

Alle advies is welkom.

Ik denk dat Play Sports de enige optie is dan en dus Telenet klant worden. In Play Sports zitten alledrie die competities.

Ja klopt, ik ben nu wel overgestapt naar Orange en daar kan je in apart pakket ook DAZN en PL bekijken maar dat kost bijna het dubbele van wat PS kost bij Telenet #geenreclame

Ik weet niet goed waar posten maar is er iemand hier die Masters of Madness volgt, is gaan kijken of gaat kijken?

Zelf zegt me dat eigenlijk weinig en heb er zo wat een aversie van omdat het wat te veel in de strot wordt geramd. Op zich lijkt het concept wel leuk maar €15 inkom voor een zaalvoetbalmatchke mee te pikken…

Ik had eens een dazn proefperiode genomen.
Natuurlijk vergeten stopzetten.. kreeg een melding via Paypal. Netjes betaald en dan via de site mijn abo stop gezet.
Nu krijg ik net weer een afrekening via Paypal.
Blijkbaar zit ik vast aan een jaarabonnement..
iemand een idee als ik dit nu echt een jaar lang moet betalen?
Die van de livechat…

Ik heb TV Vlaanderen gepakt. Alles van DAZN zit daar in voor 5 euro minder dan enkel DAZN en je kan het nog eens op twee locaties gebruiken ook.

In Wallonië/Brussel heb ik dazn voor jupkes league, la liga en serie a en bundesliga. Daarbovenop nog een voo abo voor de premier-league. In totaal 26€/m

Ik heb eens contact opgenomen via FB met DAZN belgie
Kijken wat zij zeggen.

Op economie FOD zie ik dit:
Wat gebeurt er als uw contract stilzwijgend wordt verlengd?
Kunt u uw contract zonder verbrekingsvergoeding opzeggen?

Wat u moet weten​

Hier is sprake van dienstenovereenkomsten van bepaalde duur (art VI.91 Wetboek van economisch recht), bv.:
  • abonnementen voor telefonie;
  • kabel;
  • internet;
  • fitnessabonnementen;
  • enz.
Deze regeling is ook van toepassing op verkoopovereenkomsten waarbij zowel goederen als diensten worden geleverd, bv.:
  • onderhoudscontracten.
Maar overeenkomsten van bepaalde duur voor de levering van goederen, bv. abonnementen op tijdschriften vallen niet onder deze regeling.

De algemene voorwaarden van de overeenkomst moeten vermelden:
  • de gevolgen van de stilzwijgende verlenging en
  • de uiterste datum waarop de consument zich kan verzetten tegen de stilzwijgende verlenging.
De wijze waarop u zich kunt verzetten, moet eveneens worden vermeld ( vb. al dan niet aangetekend, per e-mail,…).

Na de eerste stilzwijgende verlenging van de overeenkomst, kunt u de overeenkomst opzeggen zonder verbrekingsvergoeding, mits het respecteren van een opzeggingstermijn van maximaal 2 maanden.

Laat ons hopen dat die spotify voor sport er snel komt. Want nu moet je gewoon belachelijk veel betalen om een paar clubs en sporten te volgen.

Men zorgt idd dat mensen die gerust willen betalen, terug de piraterij induiken.

Laat ons hopen dat die spotify voor sport er snel komt. Want nu moet je gewoon belachelijk veel betalen om een paar clubs en sporten te volgen.

Men zorgt idd dat mensen die gerust willen betalen, terug de piraterij induiken.

Zeer interessant artikel.

Iemand een idee of de premier league alsnog wordt toegevoegd aan DAZN? Enkel dan lijkt mij een abbo interessant.

Iemand een idee of de premier league alsnog wordt toegevoegd aan DAZN? Enkel dan lijkt mij een abbo interessant.
Nee die rechten zitten bij Telenet. Telenet heeft ze nu gedeeld met Proximus om DAZN mee een hak te zetten omdat de onderhandelingen voor het Belgisch voetbal op niks uitdraaien

Iemand een idee hoe het zit met TV Vlaanderen? Dat waren vorig seizoen zenders van dazn zelf.

Iemand een idee hoe het zit met TV Vlaanderen? Dat waren vorig seizoen zenders van dazn zelf.
Bij Telenet en Proximus waren het ook de zenders van DAZN zelf hoor. Op dit moment is het enkel via DAZN te bekijken: er is geen enkel akkoord met een andere provider. Ook niet TV Vlaanderen.

Als het zo blijft als nu, is het enkel te bekijken via DAZN App

Is dat dan enkel via VOO (Franstalig)? Ik heb zelf Orange en kom van Telenet. DAZN interesseert mij eigenlijk niet, als ik voetbal wil zien is het PL.
Nee de zenders van Play Sports 1 en 2 komen gewoon op Orange ( en Proximus). Zowel NL als FR. Omkadering en dergelijke blijft gewoon van Telenet.

Terug
Bovenaan