Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij beweert dat ge feiten aanhaalt. Of ge een shirt mooi of lelijk vindt kan nooit een feit zijn. Nooit. Dat is altijd smaak.

Dit meent ge niet. Ach, die jeugd kent gewoon geen klote meer van clubtrouw. Ik supporter voor een team en niet voor spelers. Triestige ontwikkeling.Deze week had mijn oudste zoon sportkamp en het viel mij op dat er verschillende kinderen een volledige tenue van Al-Nassr met print van Ronaldo droegen.
Het is toch vaak via een speler waardoor ge naar een ploeg begint te kijken? Zonder David Beckham was ik misschien niet United fan geworden bijvoorbeeld.Dit meent ge niet. Ach, die jeugd kent gewoon geen klote meer van clubtrouw. Ik supporter voor een team en niet voor spelers. Triestige ontwikkeling.
Ach kom, het zijn kinderen.Dit meent ge niet. Ach, die jeugd kent gewoon geen klote meer van clubtrouw. Ik supporter voor een team en niet voor spelers. Triestige ontwikkeling.
En daar is immers ook niks mis mee.en ge kunt de jeugd ook niet bepaald verwijten dat bepaalde media óók gewoon een focus leggen op wat de heren Messi en Ronaldo doen he.
sinds Messi in Miami speelt is die ploeg hier ook elke week wel ergens te zien, net zoals Ronaldo die de Saudi competitie hier op de facebook-pagina's krijgt

Grappig, hier ook Cantona (grijze awayshirt met 'Sharp Viewcam' op) en Luc Nilis (bij PSV).Ik ben bv supporter van Beveren geworden toen ik als 8-jarig manneke na het WK Michel Preud'homme (toen nog bij KVM) eens int echt wou zien.
En ik ben United fan sinds Cantona...
Zorgde wel is voor verwarring toen we jong waren. Toen we gingen voetballen waren we altijd een speler. "Ik ben Beckham!", "Ik ben Ronaldo!".
Was er ene, niet al te snuggere, bij die riep "Ik ben Sharp!"
![]()