Voetbalshirts

Deze week had mijn oudste zoon sportkamp en het viel mij op dat er verschillende kinderen een volledige tenue van Al-Nassr met print van Ronaldo droegen.

th

rafc derde shirt

gezien het een vraag over voetbaltruitjes is, post ik ze hier even.
Ik wil me graag een voetbaltruitje aanschaffen van het merk new balance.
Met de maattabel kom ik er niet uit, dus ik wil weten of die maten overeenkomen met de andere merken zoals adidas, nike,...
of zijn er winkels in het Antwerpse waar ik ze eventueel kan passen?

Deze week had mijn oudste zoon sportkamp en het viel mij op dat er verschillende kinderen een volledige tenue van Al-Nassr met print van Ronaldo droegen.
Dit meent ge niet. Ach, die jeugd kent gewoon geen klote meer van clubtrouw. Ik supporter voor een team en niet voor spelers. Triestige ontwikkeling.

Dit meent ge niet. Ach, die jeugd kent gewoon geen klote meer van clubtrouw. Ik supporter voor een team en niet voor spelers. Triestige ontwikkeling.
Het is toch vaak via een speler waardoor ge naar een ploeg begint te kijken? Zonder David Beckham was ik misschien niet United fan geworden bijvoorbeeld.

En kinderen moeten vooral zich lekker amuseren imo.

Ach kom, het zijn kinderen.
Daarbij, tenzij je via een vader/broer/nonkel/bomma/... meegenomen bent naar het stadion van die hun favo club en het daar te pakken hebt gekregen wordt je toch altijd gebeten door de microbe door coole acties te zien van speler x of y? En dan ga je die automatisch volgen...
Ook niet vergeten dat die gasten tegenwoordig matchen van over heel de wereld kunnen bekijken vanuit 25 standpunten dus hun keuzemogelijkheden zijn gewoon nog zoveel ruimer dan vroeger.

Ik ben bv supporter van Beveren geworden toen ik als 8-jarig manneke na het WK Michel Preud'homme (toen nog bij KVM) eens int echt wou zien.
En ik ben United fan sinds Cantona...

en ge kunt de jeugd ook niet bepaald verwijten dat bepaalde media óók gewoon een focus leggen op wat de heren Messi en Ronaldo doen he.
sinds Messi in Miami speelt is die ploeg hier ook elke week wel ergens te zien, net zoals Ronaldo die de Saudi competitie hier op de facebook-pagina's krijgt

en ge kunt de jeugd ook niet bepaald verwijten dat bepaalde media óók gewoon een focus leggen op wat de heren Messi en Ronaldo doen he.
sinds Messi in Miami speelt is die ploeg hier ook elke week wel ergens te zien, net zoals Ronaldo die de Saudi competitie hier op de facebook-pagina's krijgt
En daar is immers ook niks mis mee.
De 2 oudsten van mijn vriendin kennen spelers via fifa en youtube. Ze kennen de namen, nummers en zelfs de dansjes om een goal te vieren. Maar aangezien ze niet bepaald elk weekend naar PSG, Miami of Real kunnen gaan vragen die ook of ze mee mogen naar Beveren want dan zijn ze ook op de voetbal.
Voila, Inter Miami, Al-Nassr en Manchester City zorgen voor 2 nieuwe supporters van 1 of ander clubje uit 1e provinciale Oost-Vlaanderen :)

Ik ben bv supporter van Beveren geworden toen ik als 8-jarig manneke na het WK Michel Preud'homme (toen nog bij KVM) eens int echt wou zien.
En ik ben United fan sinds Cantona...
Grappig, hier ook Cantona (grijze awayshirt met 'Sharp Viewcam' op) en Luc Nilis (bij PSV).

Zorgde wel is voor verwarring toen we jong waren. Toen we gingen voetballen waren we altijd een speler. "Ik ben Beckham!", "Ik ben Ronaldo!".
Was er ene, niet al te snuggere, bij die riep "Ik ben Sharp!"

1555311_crop_exact.jpg

Terug
Bovenaan