Wow, cool shirt inderdaad.Nieuwe third kit van Liverpool gekocht, met Isak 9.
Magnifiek shirt. Ik ga een tweede kopen denk ik, zonder bedrukking.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, cool shirt inderdaad.Nieuwe third kit van Liverpool gekocht, met Isak 9.
Magnifiek shirt. Ik ga een tweede kopen denk ik, zonder bedrukking.
Ja, ik zou er dan ook geen 160 kopen als ik u was.In de categorie voetbal, dienen bal van het WK is anders ook wel ni goeiekoop, 160 ballen...![]()
Wel fan van deze. Ze zijn zeker mooier dan de Burrda shirts, maar er zijn ook wel wat gedrochten gepasseerd onder Adidas.
Fan. We zijn echt goed bezig qua shirts sinds we weer bij Adidas zitten!
Never forgetWel fan van deze. Ze zijn zeker mooier dan de Burrda shirts, maar er zijn ook wel wat gedrochten gepasseerd onder Adidas.
Dit vind ik niet spuuglelijk, eerder inspiratieloos en beschamend qua ontwerp, maar er was toen een reden voor meen ik. Iets met het contract dat pas laat getekend was. Ik denk eerder aan het Tomorrowland en bandensporen-shirts.Never forget
![]()
Dit vind ik echt verschrikkelijk. De laatste, van het WK 2014, waren wel nog mooi. Zeker het zwarte, maar al bij al veel lelijke gedrochten en bedenkelijke kwaliteit.Burdda had ook wel goeie shirts, vooral deze:
![]()
![]()
dat eerste adidas-ding waarbij ze gewoon een template hadden gepakt, en er een logo opgeplakt was toch veel minder dan dit. om dan nog te zwijgen over dat met die remsporen op.
Dat shirt was van het WK 2014 als ik het goed voorheb?Dit vind ik niet spuuglelijk, eerder inspiratieloos en beschamend qua ontwerp, maar er was toen een reden voor meen ik. Iets met het contract dat pas laat getekend was. Ik denk eerder aan het Tomorrowland en bandensporen-shirts.
Dit vind ik echt verschrikkelijk. De laatste, van het WK 2014, waren wel nog mooi. Zeker het zwarte, maar al bij al veel lelijke gedrochten en bedenkelijke kwaliteit.
Ik zat dus exact hetzelfde te denken, enkel dat zwart lijntje verschilt met de shirts van Spanje.Met die gele lijnen op de schouders lijken die wel heel fel op de shirts van Spanje
Neen, dat waren deze:Dat shirt was van het WK 2014 als ik het goed voorheb?
Ah, die zijn van't hoofdtornooi idd. Die andere waren van de kwalificatieronde. Die vind ik persoonlijk toch beter dan die van't tornooi.Neen, dat waren deze:
![]()
![]()
Klopt, die andere zijn van de kwalificaties. Ook wel de Cha-Cha shirts genoemd. Ik persoonlijk vond het zwarte van het WK zelf het mooiste. Soit, ik wil maar zeggen dat ik in ieder geval Burrda als merk niet mis.Ah, die zijn van't hoofdtornooi idd. Die andere waren van de kwalificatieronde. Die vind ik persoonlijk toch beter dan die van't tornooi.
Ja, maar Spanje heeft al heel wat shirts gehad met gele lijnen op de schouders. Dat is een detail dat voor mij echt 100% geassocieerd is met Spanje, dus ik vind dat wel gek als wij daar straks ook mee rondlopen.Shirt van Spanje heeft toch ook nog een gele lijn op de zijkant van het lichaam? (Allez als dit klopt natuurlijk :https://www.passasports.com/adidas-spain-home-shirt-20242026-ip9331?size=5594).
Ook zit er nog een soort vuur patroon in het shirt van ons https://www.nieuwsblad.be/sport/voe...allend-patroon-gaan-online-rond/97632251.html
En welk kleur zou je dan bij ons willen zien? Want als ik terugdenk aan de oude shirts van Adidas was dat ook met de gele strepen.Ja, maar Spanje heeft al heel wat shirts gehad met gele lijnen op de schouders. Dat is een detail dat voor mij echt 100% geassocieerd is met Spanje, dus ik vind dat wel gek als wij daar straks ook mee rondlopen.