Voetbalshirts

Shirts, ballen, etc. Allemaal wordt het uitgemelkt en uitgeperst. En dan maar zagen en klagen over Chineese namaak, dalende kijkcijfers en toeschouwersaantallen, en stijgende illegale streams.

Burdda had ook wel goeie shirts, vooral deze:
images
GBFs8nVWQAAYdFG.jpg

dat eerste adidas-ding waarbij ze gewoon een template hadden gepakt, en er een logo opgeplakt was toch veel minder dan dit. om dan nog te zwijgen over dat met die remsporen op.

Dit vind ik niet spuuglelijk, eerder inspiratieloos en beschamend qua ontwerp, maar er was toen een reden voor meen ik. Iets met het contract dat pas laat getekend was. Ik denk eerder aan het Tomorrowland en bandensporen-shirts.

Burdda had ook wel goeie shirts, vooral deze:
images
GBFs8nVWQAAYdFG.jpg

dat eerste adidas-ding waarbij ze gewoon een template hadden gepakt, en er een logo opgeplakt was toch veel minder dan dit. om dan nog te zwijgen over dat met die remsporen op.
Dit vind ik echt verschrikkelijk. De laatste, van het WK 2014, waren wel nog mooi. Zeker het zwarte, maar al bij al veel lelijke gedrochten en bedenkelijke kwaliteit.

Dit vind ik niet spuuglelijk, eerder inspiratieloos en beschamend qua ontwerp, maar er was toen een reden voor meen ik. Iets met het contract dat pas laat getekend was. Ik denk eerder aan het Tomorrowland en bandensporen-shirts.

Dit vind ik echt verschrikkelijk. De laatste, van het WK 2014, waren wel nog mooi. Zeker het zwarte, maar al bij al veel lelijke gedrochten en bedenkelijke kwaliteit.
Dat shirt was van het WK 2014 als ik het goed voorheb?

Ah, die zijn van't hoofdtornooi idd. Die andere waren van de kwalificatieronde. Die vind ik persoonlijk toch beter dan die van't tornooi.
Klopt, die andere zijn van de kwalificaties. Ook wel de Cha-Cha shirts genoemd. Ik persoonlijk vond het zwarte van het WK zelf het mooiste. Soit, ik wil maar zeggen dat ik in ieder geval Burrda als merk niet mis.

Shirt van Spanje heeft toch ook nog een gele lijn op de zijkant van het lichaam? (Allez als dit klopt natuurlijk :https://www.passasports.com/adidas-spain-home-shirt-20242026-ip9331?size=5594).

Ook zit er nog een soort vuur patroon in het shirt van ons https://www.nieuwsblad.be/sport/voe...allend-patroon-gaan-online-rond/97632251.html
Ja, maar Spanje heeft al heel wat shirts gehad met gele lijnen op de schouders. Dat is een detail dat voor mij echt 100% geassocieerd is met Spanje, dus ik vind dat wel gek als wij daar straks ook mee rondlopen.

Ja, maar Spanje heeft al heel wat shirts gehad met gele lijnen op de schouders. Dat is een detail dat voor mij echt 100% geassocieerd is met Spanje, dus ik vind dat wel gek als wij daar straks ook mee rondlopen.
En welk kleur zou je dan bij ons willen zien? Want als ik terugdenk aan de oude shirts van Adidas was dat ook met de gele strepen.
bvb:

0e7d3a57-db73-11e8-abcc-02b7b76bf47f.jpg

Zelf een voorstander van die gele strepen trouwens :)

Terug
Bovenaan