Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen fan van dit shirt. Maar die met die vlammen vond ik echt wel nog meer dan ok.Doet me denken aan die lelijke shirts met vlammen op
Vorige foto's hadden een watermerk en deze een schaduw van een rooster. Kunnen ze eigenlijk geen deftig belichte foto de wereld insturen om te tonen hoe het er effectief uitziet?Royal Belgian FA
www.rbfa.be
officieel nu
debuut tegen Kazachstan
en vanaf morgen te koop in de webshop
Wil daar wel eens de verkoopsaantallen van zien binnen een jaar. Crazy
150€ voor een authentic
100€ gewoon
75€ voor kinderen
man man man, dit is een tshirt van ADIDAS...
150€ voor een authentic
100€ gewoon
75€ voor kinderen
Wel iets kwalitatiever dan een gewoon t-shirt. Daar mag je bij Adidas niet over klagen. Dat normale shirt zeker meer dan ok.man man man, dit is een tshirt van ADIDAS...
Dat ze voor Napoli veel geld vragen kan ik nog snappen, tis van Armani
Totaal absurde prijzen, de kostprijs voor hun is een paar euro en wat kinderzweet.Ik vind het ook absurd, maar dat zijn toch al jaren de prijzen ?
Ik heb er zo ook eentje van Rangers home zonder gokreclame en Liverpool away (groen-wit van enkele seizoenen geleden).leve 2de hands sites en uitverkopen.
koop nog zelden shirts wegens de prijs.
Tijdje geleden wel 2 oudere gekocht van Glasgow Rangers wegens €25 stuk.
En 1 van Dynamo Dresden voor €20
Bij mij dienen voetbalshirts toch gewoon voor thuis in de zetel of in de fitness
Fashion? precies alsof adidas voetbalshirt kan vergeleken worden met tshirt van bijvoorbeeld BalenciagaWel iets kwalitatiever dan een gewoon t-shirt. Daar mag je bij Adidas niet over klagen. Dat normale shirt zeker meer dan ok.
Als iemand die al lang af en toe nba truitjes koopt zijn die prijzen geen verrassing.
Shirts zijn de dag ook niet meer enkel voor fans om te dragen op matchday, maar vaak ook gewoon fashion items. Niet onlogisch dat die dan ook wat duurder zijn.