Voetbalshirts

Nu ook nieuw uitshirt van Rode Duivels gelekt: spelen ze straks in het lichtblauw met roze accenten?

Ik vind ze echt wel geslaagd. Ben er wel fan van :)

We hebben al wat anders de revue zien passeren de voorbije 20 jaar...

man man man, dit is een tshirt van ADIDAS...
Dat ze voor Napoli veel geld vragen kan ik nog snappen, tis van Armani
Wel iets kwalitatiever dan een gewoon t-shirt. Daar mag je bij Adidas niet over klagen. Dat normale shirt zeker meer dan ok.
Als iemand die al lang af en toe nba truitjes koopt zijn die prijzen geen verrassing.
Shirts zijn de dag ook niet meer enkel voor fans om te dragen op matchday, maar vaak ook gewoon fashion items. Niet onlogisch dat die dan ook wat duurder zijn.

leve 2de hands sites en uitverkopen.
koop nog zelden shirts wegens de prijs.

Tijdje geleden wel 2 oudere gekocht van Glasgow Rangers wegens €25 stuk.
En 1 van Dynamo Dresden voor €20

Bij mij dienen voetbalshirts toch gewoon voor thuis in de zetel of in de fitness

leve 2de hands sites en uitverkopen.
koop nog zelden shirts wegens de prijs.

Tijdje geleden wel 2 oudere gekocht van Glasgow Rangers wegens €25 stuk.
En 1 van Dynamo Dresden voor €20

Bij mij dienen voetbalshirts toch gewoon voor thuis in de zetel of in de fitness
Ik heb er zo ook eentje van Rangers home zonder gokreclame en Liverpool away (groen-wit van enkele seizoenen geleden).

Wel iets kwalitatiever dan een gewoon t-shirt. Daar mag je bij Adidas niet over klagen. Dat normale shirt zeker meer dan ok.
Als iemand die al lang af en toe nba truitjes koopt zijn die prijzen geen verrassing.
Shirts zijn de dag ook niet meer enkel voor fans om te dragen op matchday, maar vaak ook gewoon fashion items. Niet onlogisch dat die dan ook wat duurder zijn.
Fashion? precies alsof adidas voetbalshirt kan vergeleken worden met tshirt van bijvoorbeeld Balenciaga

Terug
Bovenaan