fcberke
Well-known member
Ik snap hem nietDie zijn natuurlijk met 2
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap hem nietDie zijn natuurlijk met 2
![]()

Ik snap hem niet![]()
Milan aanzien als Stuyven![]()
![]()
Als je nu één spurter er direct kunt uithalen is 't Milan toch wel zeker, wat een flater.
Vrouwlief heeft uw account overgenomen terwijl je in de zetel in slaap bent gevallen?Stuyven ligt er straks al 1,5u af.
Je weet wat ze zeggen, iemand in vorm rijdt niet lek!

Ik blijf die sprints van VDP toch bizar vinden. Ergens kan mijn hoofd dat niet aan dat die man geen deftige sprint kan rijden van >200m.
Mag hij nog één zwakte hebben?Ik blijf die sprints van VDP toch bizar vinden. Ergens kan mijn hoofd dat niet aan dat die man geen deftige sprint kan rijden van >200m.
Als hij wereldtop zou in alles van 5 seconden tot 5 minute efforts zou het helemaal belachlijk worden. Dan krijg je zo'n Pogacar die alles kan winnen buiten een massasprint
Het scheelt nu al niet veel.En waar doel je dan precies op?Vrouwlief heeft uw account overgenomen terwijl je in de zetel in slaap bent gevallen?![]()
Hij kan het ook in de sprint: Pogacar wint massasprintMag hij nog één zwakte hebben?Als hij wereldtop zou in alles van 5 seconden tot 5 minute efforts zou het helemaal belachlijk worden. Dan krijg je zo'n Pogacar die alles kan winnen buiten een massasprint
Het scheelt nu al niet veel.

Gewoon een wat vreemde uitspraak ivm lek rijden en slecht zijn. Of was dat bedoeld als grap?En waar doel je dan precies op?