Voorjaar 2024

Ik snap hem niet 😞
https%3A%2F%2Fstatic.standaard.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2021%2F10%2F03%2F3bbb9a9f-25ef-4c7d-a5c5-c3a85f1e06ba.jpg

Ik blijf die sprints van VDP toch bizar vinden. Ergens kan mijn hoofd dat niet aan dat die man geen deftige sprint kan rijden van >200m.

Pedersen is echt wel een hele goeie sterk sprinter hoor die komt net onder de echte topsprinters. Maak het wat lastiger en die stijgt gewoon naar de grote favorieten in een sprint. Zie bv zijn Tour rit vorig jaar.

Pedersen natuurlijk verstandig gereden en het tempo erin gehouden.
Koelbloedig en gewoon vertrouwen op uw eigen kunnen, sterke wedstrijd en zeer sterke sprint op het einde.
Knap!

Ik blijf die sprints van VDP toch bizar vinden. Ergens kan mijn hoofd dat niet aan dat die man geen deftige sprint kan rijden van >200m.
Mag hij nog één zwakte hebben? :tongue: Als hij wereldtop zou in alles van 5 seconden tot 5 minute efforts zou het helemaal belachlijk worden. Dan krijg je zo'n Pogacar die alles kan winnen buiten een massasprint :unsure: Het scheelt nu al niet veel.

Mag hij nog één zwakte hebben? :tongue: Als hij wereldtop zou in alles van 5 seconden tot 5 minute efforts zou het helemaal belachlijk worden. Dan krijg je zo'n Pogacar die alles kan winnen buiten een massasprint :unsure: Het scheelt nu al niet veel.
Hij kan het ook in de sprint: Pogacar wint massasprint

Nu ja veel volk zat er niet meer bij. :laugh:

En waar doel je dan precies op?
Gewoon een wat vreemde uitspraak ivm lek rijden en slecht zijn. Of was dat bedoeld als grap? :tongue:
Want VDP reed ooit 4x lek op het WK veldrijden toen hij echt ubersterk was (waardoor hij alsnog verloor tegen VA)

Terug
Bovenaan