Voorjaar 2024

Gênante vertoning op de Koppenberg, maar net zoals de val van Wout op de Paterberg, heeft dit geen invloed gehad op de winnaar.
Het is jammer dat er ons een spannende strijd is ontzegd, maar Mathieu is zo goed dat hij op elke helling kon wegrijden vandaag. Jammer dat het door zo een voorval gebeurt.

Nee ze gingen al dwars nog voor ze bij Cortina kwamen.
Ja, volgens mij omdat Cortina daar staat. Die renners zien dat ook hé. Er moet maar eentje een verkeerd manoeuvre maken tijdens het uitwijken en het pak staat stil. Jammer dat de camera juist op dat moment switchte anders was het iets duidelijker om te zeggen.

Ik kan maar moeilijk geloven dat daar ocharme drie profrenners deftig naar boven kunnen rijden, niet toevallig reden die alle drie wat geïsoleerd.

"Soms moet je zwijgen en de massa laten spreken, Matthieu krijgt vele aanmoedigingen". En dan hoor je niet anders dan boegeroep, sterk Sporza 🙃

Ik snap dat niet. Je weet op voorhand dat de kans zeer reëel is dat MVDP gaat winnen. Ga je dan speciaal naar de Kwaremont om wat boe te roepen? Blijf dan thuis als je er niet tegen kunt dat uw favoriet niet wint.

Ik begrijp ook totaal niet hoe je zo'n haat kunt hebben tegen Van der Poel, die man is notabene opgegroeid in België.

Was dit bij Cancellara ook zo erg eigenlijk? Kan me dat niet meer voor de geest halen.

In de E3 was het ook al van boe. En deze winter werd er ook al met bier gehoord dacht ik in een of andere veldrit. Debielen lopen dus wel al een tijdje rond.

Ik begrijp ook totaal niet hoe je zo'n haat kunt hebben tegen Van der Poel, die man is notabene opgegroeid in België.

Was dit bij Cancellara ook zo erg eigenlijk? Kan me dat niet meer voor de geest halen.

Met Cancellara was er (soms) nog strijd. VDP lacht er gewoon mee. Idem voor Pogi. Abnormaal gewoon. De rest zijn precies een bende sukkelaars.

Terug
Bovenaan