{BK}Black Devil
Well-known member
De vlam van HamWie houdt deze MvdP van winst in Roubaix?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vlam van HamWie houdt deze MvdP van winst in Roubaix?
De enige die een bedreiging kon vormen was Van Aert en een Lidl-Trek op volle sterkte. Maarja. Dat verhaal kennen we ondertussen. Jorgenson is toch geen Van Aert.Pech
Verder ga ik misschien toch nog akkoord moeten gaan met @Reverz dat Visma enkel om de TDF geeft. Bedenkelijke ploegprestatie vandaag.
Logisch toch ook?. Jorgenson is toch geen Van Aert.
Ja, volgens mij omdat Cortina daar staat. Die renners zien dat ook hé. Er moet maar eentje een verkeerd manoeuvre maken tijdens het uitwijken en het pak staat stil. Jammer dat de camera juist op dat moment switchte anders was het iets duidelijker om te zeggen.Nee ze gingen al dwars nog voor ze bij Cortina kwamen.
Begrijp ik niet zo goed. Je kan fan zijn van iemand anders maar om dan met bier of gelijk wat te gooien... Drink dan bier thuis en geef daar de idioot af.Derde keer Kwaremont is er voor de supporters ook te veel aan. Bende dronkaards die met bier gooien
Ik begrijp ook totaal niet hoe je zo'n haat kunt hebben tegen Van der Poel, die man is notabene opgegroeid in België.
Was dit bij Cancellara ook zo erg eigenlijk? Kan me dat niet meer voor de geest halen.