Voorjaar 2024

Met Cancellara was er (soms) nog strijd. VDP lacht er gewoon mee. Idem voor Pogi. Abnormaal gewoon. De rest zijn precies een bende sukkelaars.
Ja, maar Pogacar krijgt zo'n dingen toch niet te verduren?

Is gewoon puur (of grotendeels) door de rivaliteit met Van Aert. Vandaar dat ik Cancellara aanhaalde ivm zijn tweestrijd met Boonen.

Ik begrijp ook totaal niet hoe je zo'n haat kunt hebben tegen Van der Poel, die man is notabene opgegroeid in België.

Was dit bij Cancellara ook zo erg eigenlijk? Kan me dat niet meer voor de geest halen.
Ik ben daarjuist eens naar 3 plekken gaan kijken naar de koers, (woon in Oudenaarde).
En moet zeggen er liep behoorlijk veel marginaal volk op baan die niet van hier is (ander accent); en ze waren ook al proper. 🍻🤦🏻‍♂️

Qua sportprestatie is dit het hoogste en mooiste dat elke sporter kan verwezenlijken

Ik kom eens piepen. Zonder eerst hier iets te lezen, zonder naar sporza of ergens anders te kijken: Mijn voorspelling: VDP is op zijn dooie gemak solo naar de finish aan het tuffen of is reeds de winnaar ?

(Ik had hier trouwens beloofd niet te kijken naar de koers. En ik houd mij daar aan)

, maar Pogacar krijgt zo'n dingen toch niet te verduren?
Pogacar is natuurlijk gene Hollander :unsure:

Nee alle gekheid op een stokje, ik zet ook graag mijn chauvinistisch petje op als het op koers aan komt maar voor figuren als VdP, Pogacar of Vingegaard moet je gewoon respect en bewondering hebben.

Terug
Bovenaan