taste like summer
Active member
Er is iemand naast mij al voor de vierde keer aan het zeggen “pff, als Wout er bij was he”. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, maar Pogacar krijgt zo'n dingen toch niet te verduren?Met Cancellara was er (soms) nog strijd. VDP lacht er gewoon mee. Idem voor Pogi. Abnormaal gewoon. De rest zijn precies een bende sukkelaars.
Ik ben daarjuist eens naar 3 plekken gaan kijken naar de koers, (woon in Oudenaarde).Ik begrijp ook totaal niet hoe je zo'n haat kunt hebben tegen Van der Poel, die man is notabene opgegroeid in België.
Was dit bij Cancellara ook zo erg eigenlijk? Kan me dat niet meer voor de geest halen.

Tja is wel zo, dan gingen we nu naar een sprint a deux waarschijnlijk…Er is iemand naast mij al voor de vierde keer aan het zeggen “pff, als Wout er bij was he”.![]()
Matthews BMC? Wtf Karl stop er toch mee.
Pogacar is natuurlijk gene Hollander, maar Pogacar krijgt zo'n dingen toch niet te verduren?
Tja is wel zo, dan gingen we nu naar een sprint a deux waarschijnlijk…
Slecht geluisterd.Matthews BMC? Wtf Karl stop er toch mee.
Alles wees er op…topvorm, supercompensatie na hoogtestage. Ging een schitterende tweestrijd geworden zijnEn op basis van wat juist maak je die assumptie?
Of is het puur luidop dromen?
79.500 euro heeft die gouden kegel gekost. Moest het toch even opzoeken.