Voorjaar 2024

Vreemd om geen QS te zien in le Samyn, zal ook al meer an 10 jaar geleden zijn dat dat eens gebeurd is.
Ik vermoed dat het een leuk koersje zal worden
Was nochtans een ideale koers om vertrouwen op te doen en de jonkies in de wei te sturen zonder stress zoals een Vangheluwe, Lamperti, Magnier samen met een Moscon en Pedersen als ervaren renners

Vreemd om geen QS te zien in le Samyn, zal ook al meer an 10 jaar geleden zijn dat dat eens gebeurd is.
Ik vermoed dat het een leuk koersje zal worden

Een pak WT teams zijn al weer naar huis na dit weekend. Maar 5 WT ploegen aan de start.

QS was dit weekend actief in Belgie, Frankrijk en UAE. Volgend weekend begint dan alweer PN en de Italiaanse veertiendaagse (Strade, Tirreno en MSR). Je moet ergens keuzes maken en dan zal Samyn niet willen betalen hebben zeker om de keuze op hen te doen vallen.

Gohja, QS is niet echt meer een voorjaarsploeg meer he. Dan kunnen ze een koers als Samyn wel skippen.

QS was dit weekend actief in Belgie, Frankrijk en UAE. Volgend weekend begint dan alweer PN en de Italiaanse veertiendaagse (Strade, Tirreno en MSR). Je moet ergens keuzes maken en dan zal Samyn niet willen betalen hebben zeker om de keuze op hen te doen vallen.

Israel, Lotto en FDJ zaten ook gewoon op 3 (4 als je Rwanda wilt meetellen) te koersen hé. Als je veel jonge gastjes hebt is Samyn imo toch echt de ideale koers. Ze doen ook niet mee aan Criquelion en Monseré overigens. Ok dat zijn echt kleine koersen, maar voor een Belgische ploeg toch wat vreemd, zeker nu ze met mannen als Lamperti en Magnier jongens hebben die daar gewoon kunnen winnen.

Laatst bewerkt:
Israel, Lotto en FDJ zaten ook gewoon op 3 (4 als je Rwanda wilt meetellen) te koersen hé. Als je veel jonge gastjes hebt is Samyn imo toch echt de ideale koers. Ze doen ook niet mee aan Criquelion en Monseré overigens. Ok dat zijn echt kleine koersen, maar voor een Belgische koers toch wat vreemd, zeker nu ze met mannen als Lamperti en Magnier jongens hebben die daar gewoon kunnen winnen.
Magnier staat erop voor de Strade, liever trainen voor de grotere koersen dan kleintjes winnen tegenwoordig.

Jongens toch dat duurt soms lang tegen dat ze die fotofinish hebben. Moeten nog een foto zaak vinden zeker die het filmpje kan ontwikkelen. Nogal chance dat het midweeks is dat er wel een zaak open zal zijn.

Die 2de aflevering van wielerclub wattage bevat terug 10 minuten Nederlandse les, alsof het vorige week het beste segment van de "podcast" was.

Die 2de aflevering van wielerclub wattage bevat terug 10 minuten Nederlandse les, alsof het vorige week het beste segment van de "podcast" was.

Da's echt 75% zeveren over alles behalve de actualiteit en dan 25% over wat er belangrijk is. Ik snap dat het allemaal een beetje ingekleed moet worden, maar dit is toch niet meer serieus te nemen.

Da's echt 75% zeveren over alles behalve de actualiteit en dan 25% over wat er belangrijk is. Ik snap dat het allemaal een beetje ingekleed moet worden, maar dit is toch niet meer serieus te nemen.
De Rode Lantaarn is veel beter als podcast , daar gaat het nog over de koers. En ik luister precies liever naar Nederlands gezwets dan Vlaams gezwets.

Sterke Martinez, dacht even dat Christen hem had maar had nog een beetje in de tank vlak voor de top en dan goed stand gehouden op het vlakke niet slecht voor zo'n klein mannetje. Ayuso komt ook nog plots uit het niets 3e worden.

Terug
Bovenaan