Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je moet niet eens de beste zijn om te winnen op deze manier. Zet pakweg Milan Menten daar en laat die gelanceerd sprinten terwijl de rest daar nog moet aanzetten wint die ook wel. Hij kan misschien geen 30m met zijn handen in de lucht uitbollen, maar hij wint wel. Maar het is bovenal wel gewoon goed gezien & perfect getimed. Ook dat is een kunst, zeker op zo'n aankomst.Ik ken die klim heel goed. Merlier wint omdat hij de beste is, maar zeker ook omdat hij met volle snelheid aan zijn sprint begint en dan de hele tijd gewoon die snelheid probeert te behouden. De rest moest een stukje optrekken, maar daarvoor is die kasseihelling net te steil.
Hele mooie koers gezien, leuker dan Strade Bianche (geen grap)

Iedereen twijfelt & Merlier zet vanuit de slipstream aan & pakt direct 5-6 fietslengtes + kan vol gelanceerd aan de klim beginnen
Iedereen doet het, maar waarom moet Rickaert na zijn kopbeurt zich laten uitzakken door het peloton ipv de kant op te zoeken.

Die ambities waren er al in november... (click)Part of the game natuurlijk.
Mooi is het niet, maar met mooi alleen win je geen koersen.
Merlier kon niet verliezen in deze situatie. Verdiende winnaar en zet toch zo zijn nu al mooi jaar verder.
Ik vraag me af hoe lang het weer gaat duren voor de tour ambities opkomen bij hem![]()
De Lie ff chance of hij lag weeral tegen de grond. Wel een leuk koerske daar in Denain.