Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belgen moesten lang wachten om MSR te winnen maar doen het nu gewoon 3 x n 5 jaar

Was duidelijk. Ontzettend jammer, dit was een ideaal scenario voor hem.Ganna gelost in afdaling met schakelproblemen overigens
Alweer een Belg die wint, we hebben er even op moeten wachten maar de laatste jaren gaat het vlot!
Was op de Poggio al de derde sterkste.Matthews verliest hier door het afvallen van zijn bril?![]()
Matthews verliest hier door het afvallen van zijn bril?![]()
Toch geweldig dat we het altijd geweldig vinden wanneer Matthieu zich uitslooft voor Jasper, maar er wel steeds kritiek is uit Vlaamse hoek over Van Aert die teveel in dienst van anderen rijdtChapeau aan Vanderpoel door hem wint Japser.

Overigens, Lefevere kan op hem blijven kakken dat hij zijn geld niet waard is (en dat klopt natuurlijk), maar uiteindelijk is Alaphilippe tenminste wel mee met deze groep vol wereldtoppers. Ik zie niet in wie er van QS beter gaat doen in de klassiekers. Op Remco na natuurlijk, en misschien een Merlier als het ergens een sprint wordt.
Dit was de beste prestatie van Alaphilippe in een grote wedstrijd sinds zijn 2e wereldtitel. Had ik totaal niet verwacht. Als er nu nog wat bij kan dan wie weet straks misschien.
Alhoewel net een PCS check gedaan vorig jaar was hij hier 11e nu 9e. Dus zoveel hoeft dit ook niet te betekenen het is natuurlijk de platste van alle klassiekers.
Ik denk zich opgeblazen in achtervolging op pogacar en VDP, heeft de ganse afdaling op kop geredenPedersen toch wel teleurstellend vierde gezien de aanzet die Stuyven gaf imo.
Ik zal mss een van de weinigen (of zelfs de enige) zijn, maar ik had liever Matthews van de twee zien winnenHad toch een beetje de kers op zijn carrière geweest, terwijl er voor Philipsen ongetwijfeld nog wel een kans zal komen.
Sagan heeft nochtans kansen genoeg gehad hoor.ow daar moet je mee oppassen vraag maar aan Sagan wanneer die zijn kans ooit zal komen.