iceman160487
Well-known member
Dat weet je niet… in had zeker een 2 of 3 strijd verwacht hier met iedereen in topvorm en zonder die val in ddvDan won Mathieu nog. Was weer in absolute topvorm, en dan kan niemand die kloppen, ook Wout niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weet je niet… in had zeker een 2 of 3 strijd verwacht hier met iedereen in topvorm en zonder die val in ddvDan won Mathieu nog. Was weer in absolute topvorm, en dan kan niemand die kloppen, ook Wout niet.
Inderdaad, geen terechte beslissing.Als ik die beelden van Matthews nog eens herbekijk vind ik de DSQ het wel streng hoor.

Een 3 strijd dan nog wel…Dat weet je niet… in had zeker een 2 of 3 strijd verwacht hier met iedereen in topvorm en zonder die val in ddv
Dat weet je niet… in had zeker een 2 of 3 strijd verwacht hier met iedereen in topvorm en zonder die val in ddv
Het is streng maar wel gewoon terecht, gaat van links tegen de koord naar rechts tegen de koord en hinderd daarbij Politt.Als ik die beelden van Matthews nog eens herbekijk vind ik de DSQ het wel streng hoor.
Laat ons ook eerlijk zijn met elkaar, het had voor Wout ook immens moeilijk geweest om deze MVDP te verslaan.

Ik zeg toch niet dat hij zeker zou winnen man! Maar er zou zeker strijd geweest zijn en wout met zijn veldrittechniek was ook wel over de koppenberg geraakt, zelfde met Pedersen, die was er nu al over geraakt, terwijl hij al leeggereden was…die had volledig anders gekoerst en was ook wel meegeweest. Stuyven had dan de anticiperende rol kunne nemen die Pedersen nu zelf speelde… was zeker andere koers geweest. Nu was er geen strijd.Een 3 strijd dan nog wel…
Laat ons ook eerlijk zijn met elkaar, het had voor Wout ook immens moeilijk geweest om deze MVDP te verslaan.
Vorig jaar was Wout ook in topvorm, E3 op een slinkse manier en G-W is door zijn verdienste dat Laporte wint.
Maar een week daarna wordt hij genadeloos uit de klink gereden door Pogacar en MVDP.
De tandem Stuyven en Pedersen is goed voor de tussenstukken. Maar op een Kwaremont en paterberg is het puur de wattages en zowel Mads als Jasper hebben niet die intrinsieke power die WVA en MVDP wel hebben.
Die val in ddv heeft de rond onthoofd, zoals iedereen meteen dacht toen je ze tegen de grond zag gaan
Pedersen was wel pak sterker dit jaar, was andere categorie dan voorgaande jaren. Wout zullen we nooit weten maar met die hoogtestage kon je het beste vermoeden…Ik vind dat vooral de beslissing van Pogacar om de Ronde niet te rijden de Ronde heeft onthoofd. VA en Pedersen moeten het in principe afleggen tegen VDP terwijl Pogacar de voorbije 2 jaar hem wel kon volgen en vorig jaar er zelfs afrijden.
Damn, hopelijk snel goed nieuws over die vrouw
Ja heb het ook gehoord, zal goed geprepareerd aan de start komen!Hoppa, MvdP vanavond vliegtuig op, enkele dagen Spanje en dan terug voor PR.
Het is gelijk Bakelants en GVA zeggen, die mannen waren kapot. Dan denk je minder goed na dan in M-S.Het is streng maar wel gewoon terecht, gaat van links tegen de koord naar rechts tegen de koord en hinderd daarbij Politt.
Dat die goed kan rijden in regenweer onder zware omstandigheden.Mozzato
Ik heb geen idee welke conclusie ik moet trekken uit zijn 2e plek.
Wtf trouwens met Lazkano, Garcia Cortina, Jorgenson?![]()

Het is gelijk Bakelants en GVA zeggen, die mannen waren kapot. Dan denk je minder goed na dan in M-S.
Onterechte DSQ voor plek twee.
Dat die goed kan rijden in regenweer onder zware omstandigheden.
Wat ik heb onthouden uit deze RVV:
- Jose - I don't like these races - Morgado is vijfde.
- De Koppenberg ontgoochelt nooit (leer rijden en ontwijken op steile natte kasseien).
- Tarling eindigt tussen de mensen.
- Koers kan hard zijn voor Bettiol en Teuns.
- Een herrezen Naesen.
- Bij Jumbo kunnen ze nog professioneler, getuige de plaatsing van hun bidonaangevers en de fietswissel.
- VDP haalt 5/15 in de monumenten en behaalde de 5 net als Boonen voor zijn 30j.
- Alaphilippe en Asgreen moeten volgend jaar op zoek naar een andere ploeg.
![]()

Je zou er voor minder met bier naar smijten. Anderzijds heeft van aert twee kinderen op de aardbol gezet, niemand is perfect zekerEen kleine ecologische voetafdruk heeft die toch ook niet![]()